Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 18-02-2016, 05:16   #1
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Default Glad torsdag!

God morgen alle sammen. Litt senere avreise fra Ris denne torsdagen. Noe arbeid på bryggekontoret før jeg skal ha et forhandlingsmøte med en større kunde i nærheten av det flere her inne kaller Prærien. Ha en bra torsdag du også.
EB is offline   Reply With Quote
Old 18-02-2016, 06:14   #2
FQTV
EBD

FQTV's Avatar

Default Re: Glad torsdag!

God morgen fra Doha. Flyplassen only.

QR er forsinket til BKK på andre dagen. Hele 4-5 timer. Sier tekniske problemer. Skal lande en A380 i 11-tiden. Tror de bruker den uten at jeg har sjekket noe mer.

Passer fint at Oppgraderingen til F gikk fint.
Nettopp prøvd jaquzzien og 30 min med rygg og nakke massasje. Nå på quiet room med TV, seng og eget bad. Får et par timer på puten før det blir 1K til BKK.

Ha en fin dag.

FQTV is offline   Reply With Quote
Old 18-02-2016, 07:07   #3
TriStar
ScanFlyer Crusty

TriStar's Avatar

God morgen fra OSL. Har reist motsatt vei av FQTV... 77W og 788, to fine flighter uten forsinkelser. Men lett kaos her på OSL, svarte skjermer over alt. Så aner ikke hvor bagasjen kommer... Hjem å dusje og så rett på jobb. Ha en bedre torsdag
TriStar is offline   Reply With Quote
Old 18-02-2016, 07:23   #4
jestraveller
Newcomer

God morgen fra København. Dagen byder på lidt af en omvej CPH-FRA-BRE. Lang vej for at komme til Bremen, men SAS flyver kun om aftenen og det kan jeg ikke vente på.

I Bremen (Bremerhaven) venter denne, som skal tage mig med til Rotterdam:

Vi ankommer til Rotterdam lørdag eftermiddag, og så bliver det hotel i Amsterdam inden turen går hjem søndag med Swiss AMS-ZRH-CPH. Forhåbentlig en første gang i Avro RJ100 for mit vedkommende.

Ha' en god dag i det nordlige.
Old 18-02-2016, 07:27   #5
Fbu76
ScanFlyer Blue

God morgen fra LN-RPO over Svinesund på vei til CPH. Merkilig dag på OSL i dag. Skjermene anga ikke gatenr. Begge loungene var nesten folketomme. Nå er vi < 40 pax på en 738. Ha en fin dag dere som ikke har mistet toseteren på en. a321 til NCE i dag og blitt plasert på 11E på en A320 i setelotteriet Er vel nødutgang så jeg overlever vel.
Fbu76 is offline   Reply With Quote
Old 18-02-2016, 07:33   #6
ATC-flyradar
Traveler

ATC-flyradar's Avatar

Good morning fra Oslo nord - her er det flott temperatur minus 3 grader - lite vind denne morgen og ser at innflyvning til OSL foregår rundt meg og lander på 01 banerettninger eller 10 grader som det egentlig er

Ha en flott dag videre - i morgen går turen til AMS og ARN - så ha en flott morgendag også

Jan

Next flight:
ATC-flyradar is offline   Reply With Quote
Old 18-02-2016, 07:48   #7
Chriscross
ScanFlyer Rusty

God morgen fra Prærien. Jobb her ute, pannekakesteking og forhåpentligvis skiprepping står på planen.
Chriscross is offline   Reply With Quote
Old 18-02-2016, 07:58   #8
roger
Rakettforskar

Morn frå TRD. Hadde eg ikkje vist betre hadde eg sagt at eg såg ei maskin frå Delta suse rett forbi her. I desse millitærtider er det vel kanskje mogleg eg ikkje såg syner...

Omtrent klar for Oslotur 2/3 no i feb. Mini-minst fann ut at natta før pappaen skal gå gjennom og vurdere siste års arbeid, passar det bra å vere våken...

Ha ein bra ein!
Old 18-02-2016, 08:00   #9
robertaas
Helgeturekstremist

robertaas's Avatar

God morgen fra tiggerstaden. Her lurer man på de store spørsmålene.. skal man eller skal man ikke. Og jeg morer meg stort over folk som lar seg lure i Bildequiz.

Bergen?
http://www.diskusjon.no/index.php?sh...88364&page=606

Ha en god en alle som ikke lar seg lure så lett.

OSL-MUC-CGN-MUC-OSL
OSL-DUB-OSL
robertaas is offline   Reply With Quote
Old 18-02-2016, 08:31   #10
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

Quote:
Originally Posted by jestraveller View Post
God morgen fra København. Dagen byder på lidt af en omvej CPH-FRA-BRE. Lang vej for at komme til Bremen, men SAS flyver kun om aftenen og det kan jeg ikke vente på.

I Bremen (Bremerhaven) venter denne, som skal tage mig med til Rotterdam:

Vi ankommer til Rotterdam lørdag eftermiddag, og så bliver det hotel i Amsterdam inden turen går hjem søndag med Swiss AMS-ZRH-CPH. Forhåbentlig en første gang i Avro RJ100 for mit vedkommende.

Ha' en god dag i det nordlige.
Åj åj åj... så kult. Hva jobber man med da, når man reiser ned og følger den fra Bremen til Rotterdam?

God morgen fra Lillestrøm. Her skal man straks sette seg i bilen og kjøre inn til Oslo i forhandlinger. Alle klager jo over sin syke more i forhandlinger, så i dag har jeg gjort noe annerledes:

Jeg har vært på internet og printet ut en rekke bilder av syke mødre. Og så kan forhandlingspartneren min få velge hvilken han liker best, og så kan vi syte over den. Litt spent på hvordan det kommer til å gå, da det knapt nok er Daghavende i Freddies Pølsebu jeg skal treffe.

Det går som det går

I kveld er det øl!

Ha en fin en.

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is online now   Reply With Quote
Old 18-02-2016, 08:37   #11
Fbu76
ScanFlyer Blue

For meg helt uforståelig!!!! I gullstua CPH serveres det nå kl 08.30 vin og "Gammel dansk", men ikke øll. Vet det ikke er sprit på OSL på morgenen, men denne skjønner jeg ikke��. Hadde så lyst på en Tuborg.
Fbu76 is offline   Reply With Quote
Old 18-02-2016, 08:43   #12
SQ 777
ScanFlyer Mile High Club

SQ 777's Avatar

God kveld fra Sydney... Siste dag i morgen ...Som vanlig fabelaktig opphold i en av verdens vakreste byer... Hilsen fra Crocodile SQ 777 Hjem med TG First som vi har sansen for , som med LH og OZ
SQ 777 is offline   Reply With Quote
Old 18-02-2016, 09:25   #13
LN-FHU
Superflyer

LN-FHU's Avatar

God formiddag fra Trondheim
-1 og lettskyet her idag, noe glatt på sideveiene , så "ggod for business"

Ha en ellers flott dag

Frode H.
LN-FHU is offline   Reply With Quote
Old 18-02-2016, 09:44   #14
jestraveller
Newcomer

Quote:
Originally Posted by Fnate View Post
Åj åj åj... så kult. Hva jobber man med da, når man reiser ned og følger den fra Bremen til Rotterdam

Ha en fin en.
Hej Fnate

Jeg jobber med automations- og navigationsudstyr til skibe. Vi har netop fået ordren på 27 nye skibe for Maersk Line hvoraf de 11 bliver samme størrelse som den på billedet. Jeg er projekt assistent (software og automation) og skal teste noget software ombord som skal bruges på de nye skibe.

Der kommer måske en trip-report når jeg engang er hjemme.
Old 18-02-2016, 10:01   #15
Henshaw
ScanFlyer Dusty

Henshaw's Avatar

Morn fra gullstua. MR til VNO for EB Challenge, 10k poeng er jo ikke feil å ha med seg, snart nok til noe som kan brukes på noe morsomt da

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old 18-02-2016, 12:11   #16
ForeverSAS
ScanFlyer Gold

God ettermiddag fra Snillfjord.

Lettere skyet og litt kjølig i lufta, men ikke verre enn at man overlever det også. Ingen store planer i dag, så man får nesten se hva dagen bringer med seg.

Ellers har Delta vært på visitt innom TRD i dag. På tur hjem til JFK passerte den forbi her, og herrefred for en lyd, slikt blir man aldri lei av. Må kalles ren balsam for sjelen med litt godlyd i ørene, selv om et helikopter som svirret rundt fjellene her gjorde sitt ytterste for å spolere øyeblikket!

Ha en fortreffelig dag!

Last edited by ForeverSAS; 18-02-2016 at 12:13.
ForeverSAS is offline   Reply With Quote
Old 18-02-2016, 12:13   #17
AirbusTrond
ScanFlyer Mile High Club

AirbusTrond's Avatar

God dag fra Gamle Oslo! Mange fine reiser, møter og ikke minst fint lyseblått skip i denne tråden - her er det bare sykesofa og kaffe. Har gått på noen sykemeldinger i starten av året, nå er det forhåpentligvis den siste. At man har lyst på kaffe tyder på at formen er bedre. Det er da noe.

Ellers ikke mye spennende på reisefronten, men har planer om Kiev-tur i mai. Dog fortsetter jo tragedien for dette landet, og det er vel svært usikre tider framover. Har booket leilighet rett ved Maidan-plassen, og det kan kanskje bli litt for spennende. Vi får se...

.... ha en fin dag!
AirbusTrond is offline   Reply With Quote
Old 18-02-2016, 13:47   #18
Discus
ScanFlyer Inventory

Galley Slave
Global Moderator

Discus's Avatar

Halvferdig med dagens "arbeid" som består av å høre på folk prate. Deretter blir det spontant faglig møte... ha en fin dag!

Old 18-02-2016, 15:26   #19
Henshaw
ScanFlyer Dusty

Henshaw's Avatar

Vilnius så ut som trivelig sted, kanskje jeg rekker mer enn subway på flyplassen neste gang?

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old 18-02-2016, 15:45   #20
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Quote:
Originally Posted by roger View Post
Morn frå TRD. Hadde eg ikkje vist betre hadde eg sagt at eg såg ei maskin frå Delta suse rett forbi her. I desse millitærtider er det vel kanskje mogleg eg ikkje såg syner...
767-300Er N171DZ .. snar 'hkemme' igjen .)
http://www.flightradar24.com/DAL8821/8d9ecf4

G'morgen fra solskinnet! På tide å la Keurig'en arbeide litt før arbeidsdagen starter .. Kaffe må man ha. Deretter blir det å åpne VPN-tunellen til Mosjøen.

Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules