![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Klar for februar:-) Dagen starter med et kort besøk på bryggekontoret før det blir to kundemøter i ytre del av byen vår. Ettermiddagen skal gå med på å forflytte meg til nordvestlandet. Ha en steike bra onsdag:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra en av Ruters grønne på vei mot Oslo. Onsdag i dag og snart halveis i denne uka. Flyturen til helga utgår dessverre da kona har fått influensa. Kjedelig men ny tur er booket i mars/april. Så flytørka fortsetter til 17 februar, men derfra er det annenhver helg til og med påske.
![]() Ønsker alle en fin en, i februar! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
God morran fra FLL.
Blir spennede idag, deg kommer en kar fra Flyprat og 3 damer på besøk i ettermiddag. Båten og champagnen er klar. Blir varmere i luften nå, 25 i skyggen, som seg hør og bør, men vi hadde et par kjølige dager her med 12 på natta og 18 på dagen. Da går negrene med topplue og skinn jakke men vi som er oppvokst i Trondhjæm går utafor med bar overkropp på morran for å nyte kaffe og røyk. Hardbarket må vite |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. Produktiv morgen da jeg allerede har rukket signere på et stykke papir som setter meg i arbeid om noen uker. Det er jo en liten grunn til feiring så har vært og hentet opp noe godt fra dypet for i kveld. Så trenger vel å ta meg en tur på Strøm-Larsen også
![]() Last edited by Someone; 01-02-2017 at 11:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland. Starter på kontoret, deretter en tur til Skøyen. Ut på ettermiddagen går turen til OSL, hvoretter man skal forflytte seg til TRD. Denne gang med SK i Plus. Ha en finfin tirsdag
![]() Sent from my iPad using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra nord/øst i Oslo - akkurat satt meg ned på kontoret for en ny dag - avslutter tidlig på fredag grunnet begravelse og lørdag sette jeg kursen for PMI for 6,5 uker - det blir nok bra.
Ha en flott onsdag. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Gratulerer med ny jobb, Herr Someone!
![]() Her er jeg bare et par timer unna å være ferdig med dagen. Litt problemer med informasjonsflyten i dag tidlig, men det ordnet seg med litt IT-støtte. NRK Møres programleder hadde også litt problemer i går, sjekk studioinnslag fra 0830. ![]() https://tv.nrk.no/serie/distriktsnyh...omsdal#t=6m32s |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra SK262. Boarding completed og melkerute til ZRH via OSL og CPH kan begynne.
Humor fra setet bak meg som er nødutgang: Der sitter en eldre dame som utfordret crew ved briefing. Åpnes kun ved kommando, sa han. Jammen om du er død og jeg lever da, sa hun. Og sjekk forholdene før den åpnes, sa han. Hva om jeg ser små fisker, sa hun. Da får du ikke åpnet den uansett, god tur, sa han Nå push og de-ice. Snør på BGO. God onsdag |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'onsdag fra Alfasetbrubygda.
Relativt rolig. Har kommet til der jeg normalt går og spiser lunsj, men så er det felleslunsj på onsdager, og den er lagt til ca. en time etter at jeg begynner å bli sulten ![]() Krysser fingrene for noe godt i kantina i dag. Kanskje de har rødbeter i salatbaren igjen? Ellers gratuleres Someone med ny jobb. God onsdag ønskes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Vips dukka det opp noe i mailboksen at SAS Plus er bytta ut med Business for laveste bud mulig. Men så husker jeg jo aldri hva som er best av odde og partallsetene der, men valgte nå 2A på fredagen SK907.
Mener at det var partall som har bordet mot midtgangen. Åh ja god onsdag ja - surrer mye om dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Var det på 2H, i hvertfall. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag fra Snillfjorden.
![]() Skyet og ikke mer å skrike om på den fronten. Trodde dagen skulle bli helt rolig, men det tok slutt alt klokken 09.00 da moderen ringte og skulle dra meg med på shopping i Orkdal. Pølse og brød måtte kjøpes da en bunt konfirmanter skal ha mat før undervisning av presten i ettermiddag. I samme slengen fikk man også fylt opp eget forråd, så skal ikke klage tross alt. EU-kontroll for 1 stk Toyota er også i boks, med time 15/02 og frist 30/04 så bør det holde ganske så greit. Vel hjemme er det lite av planer for dagen, men tror støvsugeren må jobbe litt. Dagens overraskelse er at en svenske har påtatt seg jobben med å rydde i landslags-rekkene våre. Måtte hell og lykke stå han bi. Ha en fortreffelig en! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag morgen | LN-FHU | Flyforum | 11 | 21-08-2013 21:33 |
God onsdag morgen | EB | Flyforum | 25 | 07-04-2010 14:50 |
God onsdag morgen! | AirbusTrond | Flyforum | 20 | 13-06-2007 13:08 |
God onsdag morgen... | EB | Flyforum | 7 | 08-06-2005 20:43 |