![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Ute er det mørkt, så litt usikker på været. Men espressoen er i koppen og arvingen har alt åpnet dagens luke. Ble å støtte dansk næringsliv i år
![]() Ha en fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Groruddalen, og god 1.advent til deg og dine. Ingen flyplaner i dag - bare å pynte til jul utvendig
![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God søndag fra Ris. Nespresso, nyheter og adventslys...trenger egentlig ikke så mye mer på en søndag formiddag. Ha en bra søndag med eller uten pakkekalender.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God adventssøndag fra Straßenbahn på vei til Hattingen. Der skal de ha litt gamle hus og slikt. Bor for tiden i en oppbevaringsboks i Buchum. Trodde aldri jeg skulle ende opp der. Og så regner det.
Ha en god en alle som lever under litt uregulære forhold.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God formiddag fra Lillestrøm. Her ser man litt på NM i ski på Lillehammer, drikker kaffe og gomler "Plum in Madeira". Senere er det juletre tenning og gløgg i bakgården.
Har også oppdaget at jeg har byttet om for/etternavn på jomfrua sin billett fra Moskva og jeg får ikke valgt seter til Moskva. Så får ringe Nederlenderne på mandag. Ha en fin en
![]() |
#6 |
Upgrade me....
|
![]()
Første Søndag i advent, så da plukker man frem litt julepynt. Ser cupfinalen mens man nyter en Sanpellegrino Limonata (sånn ca verdens beste leskedrikk)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
|
![]()
Kaffe og cupfinale inne, tåke og duskregn ute. Som vanlig er nrk snille og streamer cupfinalen sonefritt så man kan caste til storskjerm.
Lite som inspirerer til uteliv i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Morgenskiftet med hvalp er i gang, godt trykk i Espresso maskinen sammen med Peet’s gir en god start, været inspirer klart til uteliv i dag også, etter en lang tur langs strendene på Fort Worden (en Offiser and a Gentleman). Men klokken 13:00 starter arbeidsdagen, ferge og A321 ned til Los Angeles...hvor været også inspirerer til uteliv i kveld.....
![]() |
#9 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Ettermiddag fra det sørlandske. Ikke spesielt god.
Har ikke fått gjort noe som helst og ute har det regnet i hele dag. Nå får man til å kaste seg i dusjen før det er middag og bursdagsselskap for en nevø. Håper det ikke varer veldig lenge, for i dag har jeg mest lyst til å ligge på sofaen.... Nuvel! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag fra Hvalstad | Someone | Flyforum | 14 | 29-07-2019 02:10 |
God søndag fra Hvalstad | Someone | Flyforum | 10 | 30-06-2019 13:55 |
God søndag fra Hvalstad | Someone | Flyforum | 8 | 28-04-2019 22:45 |
God søndag fra Hvalstad | Someone | Flyforum | 2 | 06-01-2019 14:47 |