![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hei,
Jeg har det siste halvåret hatt noen flygninger med SAS, og alltid registrert EuroBonus-kortet mitt ved bestilling på internett. Sjekket i dag EB-profilen min på sas.no, og der oppdaget jeg at samtlige flygninger hadde gitt meg totalt 0 poeng. Litt merkelig, spesielt siden andre jeg har reist med (i samme bestilling) har fått poeng. Ringte til SAS kundeservice i stad, hvor jeg ble bedt om å ringe tilbake i morgen mellom 09 og 17. Det lille den svenske gutten kunne si, var at jeg hadde mottatt en e-post i forbindelse med min 18-årsdag, hvor jeg tydeligvis ble bedt om å bekrefte at jeg fremdeles ønsket medlemskap hos dem. Han sa e-posten ble sendt i oktober, men jeg har bursdag i juli, og aldri mottatt e-posten han snakket om. På EB-profilen min står det ingenting om at jeg ikke har bekreftet videre medlemskap, og på innsjekkingsautomater på flyplasser har det heller ikke kommet opp noe når jeg har trukket kortet. Den svenske gutten kunne ikke garantere at jeg kom til å få poengene, så jeg lurer på om noen har opplevd det samme? Blir det et stort problem å få disse poengene?
![]() |
#2 |
Joker
|
![]()
Jeg vet ikke noe om akkurat dette problemet, men dersom det ikke er kreditert poeng kan jeg aldri tenke meg at det vil være noe problem å etterregistrere legs som er under 6mnd gamle.
Gratulerer med dagen! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Foreløpig er det under seks måneder siden, så skulle ikke være noe problem, men kundeservice kunne ikke garantere noe..
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Hadde også noe styr og fram og tilbake da jeg fylte 18, men fikk ordnet opp i det via kundeservice
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Star Alliance only.
|
![]()
Akkurat det samme skjedde med meg.
Du må fylle ut denne: http://www.sas.no/Tilbud-og-priser/Nyhetsbrev/18aar/ ![]() Hvis ikke det løser seg; Ring dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
EBD
|
![]()
Jeg fikk aldri poeng (titallstusen) for en flight t/r Hawaii pga. dette når jeg fylte 18.
Prøvde alt mulig, og sendte mailer til totalt 20 forskjellige SAS-eposter, men det var ingen kjære mor. Skal sies at jeg ikke oppdaget det før 7 måneder senere. Dette var før jeg hadde blitt særlig interessert i bonusprogrammer. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Får man dobbelt med poeng når man endrer opp der man kom fra? | Sykkelthor | TripReports | 13 | 05-02-2016 15:53 |
Hvilke lounger har man tilgang til når man reiser med TG, LH osv? (splittet) | Bizflyer | Reiseforum | 7 | 10-05-2012 15:40 |
Eurobonus-poeng når man bestiller reise med Eurobonus-poeng? | chaglen | Reiseforum | 2 | 20-07-2011 17:00 |
«Hva skal man med Taliban når man har slike som dere?» | LN-KOG | Flyforum | 6 | 08-11-2006 18:18 |
Hvorfor ikke gå av når man fyller 60 år | Arrow | Flyforum | 30 | 20-03-2005 13:59 |