![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings her fra flyplassen i Aten. Aegean skal fly oss hjem til OSL, hvilket blir et nytt bekjentskap. Kredittkortet funket i morges da jeg gjorde opp alt jeg hadde satt på hotellrommet. Så man trenger enda ikke cash til alt her. Lurer på hvor mange vaskemaskiner vi rekker kjøre hjemme i dag?
Ha en fin dag ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Oslo. Overskyet her i dag, men kun noen dager til ferie!
w |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Kristiansand. Det rykket litt i bookingfingeren og det ble ny tur til HKG for å teste den nye ruta til SAS. Dagen byr på legebesøk og mange telefoner.
Ha en fin dag :> |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God morgen fra offshore Nigeria!
I dag er en god dag da det er min tur å ta parafinkråka til land og og man kan sette seg på flyet hjemover i kveld for en ny friperiode. Ha en gledelig dag alle sammen ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God dag fra Chaweng beach Koh samui.Har hatt 17 fantastiske dager her på øya.Snart går turen til flyplassen,med Bangkok airways til Bangkok og så Qatar's 380 videre til Doha.Forøverig 5.året på rad på denne øya
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Akersgata. Regnsikker onsdag. Ser ut til at jeg jobber noen timer, tar fri noen timer og så jobber litt ut på ettermiddagen. Fint, da passer det å stikke innom min montenegriske frisør på hjørnet. Bare tre uker til jeg flyr av gårde til "hytta" i Varna nå. Ha en fin onsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Alcudia på Mallorca - hvor jeg har tenkt å bli 2,5 uker til - den 25.juli. De dagene som har gått så har vi hatt tropevarme, rundt 40 grader hver ettermiddag og takk for det - sånn kaldt vær vi har hatt i de siste 2 mnd før avreise hit.
Ha en strålende dag. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Og herude på Agistri er der 33 grader lidt vind. Vi tager 3 dage mere før vi flyver hjem søndag aften
Hilsen Ole |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Og her i Skaun nyter man flotte 12 grader, savner regnet og vinden, men den kommer nok utover ettermiddagen.
Inne i nest siste dag på jobb før ferien. Fikk akkurat booket bord på Nobu i Monte Carlo en "lørdagskveld i ferien min", så fornøyd med det. Får prøve å se om AM.EX sin concierge klarer å skaffe ditto på Buddah Bar dagen før, er jo fullt hver dag vi er der.. Kos dere verden rundt. Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God formiddag fra Stavanger. To kvelder på jobb gjenstår før det er klart for to uker ferie.
Er så smått i gang med å forberede pakking for 17 dager på tur. I år blir det festivalliv og camping for min del. Ingen fancy flytur til fjerne strøk for min del. Men krysser fingrene for at temperaturen ikke blir så aller verst allikevel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God formiddag fra Nuevo deEstocholmo. Aka Ichmeler Her hadde Suntrip et påfyll av skandinaver. Skal ikke påstå at jeg er like imponert over alle mine landsmenn. Men de lokale er trivelige og flokken stortrives. Charter er helt greit med ungene på slep.
Nå blir det snart å tusle ned mot stranden for å finne et passelig sted å få seg litt lunch Ønsker alle en trivelig dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God ettermiddag fra et tog retning København ved Lund. Stena Line er helt ok mellom Gdynia og Karlskrona.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Superflyer
|
![]()
God ettermiddag fra blæsende,men dog så dejlige Danmark. Nettopp hatt halvannen time i bassenget med de små, da stranden byr på litt for mye bølger. Straks avgårde for å booke bord i restsuranten på hotellet for 6 store og 6 små
![]() ![]() Ha en fantastisk dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag fra somewhere | Fnate | Flyforum | 21 | 31-08-2016 18:55 |
God onsdag fra Sydney og god første sommer(vinter)dag | Hypern | Flyforum | 19 | 01-06-2016 17:13 |
God onsdag fra Prærien | Someone | Flyforum | 9 | 07-10-2015 15:10 |
God onsdag fra Prærien | Someone | Flyforum | 8 | 25-02-2015 18:16 |
OSL-DUS-ATH-JMK-ATH-FRA-OSL | SlidesArmed | TripReports | 11 | 03-07-2012 16:07 |