![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Røros som byr på friske minus 13 grader i dag. Kaffe og forum før det blir frokost med en gruppe kunder på tur. Hjem til Oslo med dash`n i kveld. Ha en bedre start på uken du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God mandag fra Napili Beach Maui - akkurat tilbake fra middag utendoers ved Stillehavet og et kveldsbad. Foerste steg (leg) paa den lille reisen til det store Julebordet er tilbakelagt, er jo litt i tvil om det aa bytte ut shorts, poloskjorte og sand mellom taerne er en riktig strategi, men hva gjoer man ikke for FlyPratSamhaldet ;-) uansett nok en MD-95 flight paa plass (en boer jo reise til julebordet med stil !. Sixt oppgraderte til en Mercedes GLE 350 - det er mye jeg liker, men en retningsviser spak som Gir Skifter - la oss si det slik at jeg har skiftet «fil» til N en god del ganger.
Flott skue med hval mellom Kihei og Lahaina - utrolig mye aktivitet.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra L1. Kontoret kaller etter en uke på reise. Så er det tilbake til hverdagslogistikken med barn som skal hentes, barn som skal kjøres til hockeytrening, og så videre. Så får man se hvem som kommer først i kveld: Meny med mat eller SAS med kofferten. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Mornings fra Forus. I gang med denne ukas resepsjonering. Kaffe i koppen og 6-7 blå på termometeret. Treningsøkt i kveld. Tror jeg....
Ha en fin en! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Romsås, skal straks avgårde for å begynne en travel uke. I dag skal arbeidsgiver underholdes av det lokale husband, og litt god mat blir det nok også.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra en temmelig kald Knaus. Noe så sjeldent som hjemmekontor på en mandag er planen i dag. Svigermor og Svigerfar klassifiserte pinekjøttet som det beste de har smakt - den kan jeg leve med.
Nå er det å få i gang peisen og får kvernet litt kaffe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God mandag fra bassengkanten i Bangkok. Her skiltes det med et par og tredve røde, men endel frisk bris i dag, noe som er ganske deilig.
Dersom en skal rekke et hvist julebord på torsdag, er det vel på tide å finne fram håndbagasje kofferten å finne fram litt stæsj som skal være med til Norge. Blir faktisk to julebord denne uka, først Oslo på torsdag så Bergen på lørdag ![]() Har hørt rykte om at SQ endelig har funnet det greit å gjenåpne loungen sin ute på Suvarnabhumi, det finner en ut av i kveld. Ha en glitters flott uke ![]() ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Kjølig på morgenkvisten her i dag, men med fyr i vedovnen er temperaturen inne levelig. Ikke stort på programmet i dag. Kanskje jeg får ånden over meg og lager noen julekaker. Jeg hadde tenkt å gjøre det på lørdag, men formen var ikke på topp etter koronavaksinering, så da utgikk det til fordel for sport på TV.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God måndag!
Sitter och väntar på AY862 mot Helsingfors följt av Riga. Där blir ett ett par dagar innan le julebord väntar. Ha en flott måndag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God dag fra Oslo. Gårsdagens kveldsvakt på Ahus var greit det. Tror den aktuelle avdelingen var glad for en assisterende vikarassistent fordi der snakket de om å beordre fast ansatte for å dekke litt opp iallefall, i tillegg til at noen gikk bittelitt ekstra de første timene... Heldigvis var det ikke kaostilstander, men avdelingen var smekkfull. Litt bekymret for at en vakt jeg jobbet i november står som åpen i timesystemet, kan sikkert være en avdelingsleder som har glemt å godkjenne den, men jeg venter litt med å gi beskjed om det til lønnslippen dukker opp.
Uansett i dag står digital domskonferanse på programmet for en sak jeg var meddommer i, regner med at det er en formalitet + et møte i kveld i en organisasjon jeg er med i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Deilig å starte dagene på hjemmekontor før man putrer inn til bortekontoret og fortsetter. Da får man liksom litt ro i sjelen til å gå igjennom eposter før man beveger seg inn i kaoset.
Ingen store planer. Ha en ekstra stilig dag
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra betongsøyla
![]() Første arbeidsdag denne uka startet med en earlybird-flight på DY532 fra SVG,f for så sprette opp i tårnet for en dagvakt. Nye fly som skal parkeres, MER enn nok av nye arbeider som skal koordineres, og forhåpentligvis en del passasjerer som reiser gjennom flyplassen på mest mulige behagelige måte ![]() Ha en flott dag alle !
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Forus II,
-3 kalde ute ved kysten i morges på vei til jobb. Herlig med litt kaldt og vindstille vintervær nok en uke. I prosjektet går det som vanlig varmt for seg. Det nærmer seg PUD innlevering til O&E departementet. Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen fra terrassen. Sitter her med kaffe og bikkjer og skuer utover riket.
Skulle gjerne gjort som åtter’n og funnet en Bongo-rute til Julebordet 2022, men situasjonen i heimen gjør det litt vrient. Så vi får prøve et annet år. Som vanlig er mandag ukens beste dag. Været gjør også utearbeid .. vått. Så står over den. Men har noen julegaver som må pakkes. Og bensinen er nede i på 2.64 …. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Sånn, da fikk jeg bakt litt kaker i dag. Det ble 102 sjokoladekjeks og 30 Sarah Bernard. Blir spennende om de holder til jul eller om det må bakes nye.
Upcoming flights: OSL-ARN-ALC (jun 25), ALC-CPH-OSL (jun 25) Last edited by SK384; 05-12-2022 at 15:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad mandag fra Røros | EB | Flyforum | 11 | 10-08-2020 20:32 |
Glad mandag fra Røros | EB | Flyforum | 20 | 03-08-2020 16:15 |
Glad mandag fra Røros... | EB | Flyforum | 10 | 14-10-2019 17:47 |
Glad mandag fra Røros | EB | Flyforum | 12 | 17-12-2018 20:21 |