![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hepp hepp .. lys våken allerede klokken fem, så da var det bare å hive seg i dusjen. Nå sitter jeg her med nytraktet kaffe og spiller Magic Pie på høyt volum før kollegene innfinner seg.
En uvanlig smertefri tur fra Atlanta denne gangen, med unntak av 'Nordmann i Flydrama i Dallas' #ringVG .. ![]() Ute er det grått, men kanskje solen dukker opp etterhvert? Ha en god dag, alle som ikke skal ut og reise i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Pent i hovedstaden i dag, så kanskje vi får en litt halvveis sommerdag i det minste. Ut på landet, dvs Bærum, etterpå. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Trondheim
Delvis skyet men noe kjølig her idag. Blir pappa-dag idag , da fruen går rett i møte etter jobb , så gutta ruler kåken alene. Får se om vi ikke får tatt litt rydding i skuffer og skap. Ha en fortreffelig dag forumister ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjorden!
![]() Skyet opphold, men prognosene melder regn...for en overraskelse, været er rene bingoen for tiden. Registrerer at Norwegians passasjerer endelig er på vei hjem fra Oakland med EuroAtlantic Airways sin Boeing B767 som akkurat nå befinner seg i det nord-østlige Canada. De må visst innom KEF for flybytte pga at mannskapet på det innleide flyet skal ha lovpålagt hvile, men Norwegian har alt et fly oppe på Island/på vei dit som plukker opp passasjerene og får de hjem. Estimert ankomst OSL er ca klokken 14.00 norsk tid i dag. ![]() Ingen store planer her i huset denne dagen, skal vel finne en flight å ''passe'' på i dag også. Ha en fantastisk dag rundt om i verdens hjørner! ![]() ![]() Last edited by ForeverSAS; 03-06-2015 at 07:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Enda en præriedag, men betydelig bedre vær enn i går. Ha en fin dag!
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra en taxi på Mosseveien. Siste kursdag venter før man har 2F på 1800-flyet hjem til Stavanger i kveld. Nydelig vær i hovedstaden i dag. Litt usikker på hvordan været blir på andre siden av fjellet da. Men jeg er optimist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Browncoat
|
![]()
Grynt fra Tananger
Her har man mest lyst til å gjøre noe helt annet enn å jobbe, men med langtur på planen så trenger man penger for å dekke den utgiften. Regnet ganske godt tidligere, men akkurat nå er det sol og opphold. Endrer seg sikkert snart. Gleder meg til fredag, da skal jeg le av en overvektig amerikaner/meksikaner. Ha en fin dag forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Sola!
Skikkelig grått og vått på vei til jobb i dag. men det ser ut til at værgudene klarte å tømme det som var av vann der oppe, for nå er det sol og nesten helt blå himmel her. Nesten så er har lyst å stikke av og sette seg på Hansenhjørnet! Ha en fin en!
![]() |
#9 |
RC-tilhenger :-)
|
![]()
God morgen! Grått og trist i perioder her på Sørlandet men det ser ut som at det blir myyyyye bedre i morgen. Da blir det også Kristiansand-Kristianstad-Kristiansand med Piper :-) Og i dag er det en vanlig dag på kontoret...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God formiddag fra høstens dag - den sure kalde trekker - tilsier at det fremdeles er høstvær og at sommer ikke har kommet til Oslo nord enda.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
God formiddag fra UiS. Hagl og regn i de tidlige morgentimer, sol da jeg reiste til skolen og nå begynner skyene å komme igjen. Eksamensforberedelser står på programmet i dag, bare en uke igjen til siste eksamen for semesteret, og ni dager til ferie
![]() God onsdag videre! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamle Oslo. Ja, er vel lenge siden noen har gledet seg over 16,8 graders "varme" i juni, nuvel, greit for meg, for skal jobbe kveld framover, så uansett ingen utepils. Venter fortsatt på at telefonen min skal fikses, gikk så greit sist, men denne gangen tar det tid... ha en fin dag, med eller uten telefon!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Mye skjer mens man sover - spesiellt naar jeg titter paa LN-MOWs valg av Icon - forstod at han skulle med 737 over Atlanterhavet, men at det var Ryanair var en overraskelse - ting skjer tydelig fort
![]() Ellers fikk Malaria Prosjektet jeg har jobbet i siden 2008 et nytt stipend fra Gates Foundation og det betyr jobb ved Universitetet i Liverpool i tiden fremover, kjempeartig og spennende utfordring - men logistikken med 3 store prosjekter paa Hawaii sammen med Liverpool skal bli interessant. Dog er det muligheter for avstikkere til Norge - kanskje rekker man innom Lillestroem den 20 Juni ![]()
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
Hehe ... bare for å se om noen reagerte. ;p
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Folk i Norge drikker for svak kaffe !! Sikkert noe Nespresso greier....
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
God morgen fra First Class (woohoooo) på East Midlands Trains. Har akkurat fått trøkka i meg en bacon roll og er på andre koppen kaffe. Dette er helt ok for en 1,5 timers tur ned til Londonbygda. Elefanten gleder seg bare til Superkantina på LHR. Det er lenge siden han har vært der nå. Altfor, altfor lenge. Og vi har studert sikkerhetsrutiner hele morgenen. Ha en fin dag.
![]() |
![]() |
#17 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Juhu frå Trondheim! I kveld blir det øl-lite feiring tenkjer eg. Ferdig med siste eksamen i grada, må "berre" skrive tre-fire oppgåande lefser no... Planke? Neppe. Har heldigvis meir enn to år igjen!
Ha ein bra dag, ferdig eller ikkje!
![]() |
#18 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God onsdag. På grunn av syksom, både hos meg selv og nær familie har jeg ikke vært veldig aktiv i det siste. Nå går det heldigvis bedre for alle og jeg er tilbake som før
![]() Noterer meg fint vær i Kristiansand. de siste dagene tatt i betraktning. 13 grader og lettskyet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God ettermiddag fra SK907. Flyet er i rute, jeg har ledig sete ved siden av meg og gratis wifi selv om jeg flyr Go. Over Grønland skinner sola, men det er meldt heftig med regn de neste 10 dagene jeg er i Miami.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hæppi Torsdag | LN-MOW | Flyforum | 13 | 24-01-2019 17:22 |
Hæppi innesnødd lørdag | LN-MOW | Flyforum | 11 | 10-12-2017 01:31 |
Hæppi laurdag! | LN-MOW | Flyforum | 15 | 16-09-2017 21:26 |