![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Sola!
Trøtt.no er et beskrivende ord, men noen må holde hjulene gående i AS Norge og! ![]() Ha en fin en forumister! ![]()
Mine bilder på Airliners Last edited by sirpjalle; 29-03-2015 at 08:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God palmeoljesøndag her fra Beitostølen. Ser ut som vinden har løyet, men det er fortsatt grått ute. Men er vel mulighet for en skitur for det, men tror jeg droppet den planlagte debuten med pulk. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord - våknet til regn - hva er det for tull på en Palmesøndag - i selve ordet skal det det varmt og mye sol
![]() Ha en god søndag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hopp og god palmesøndag fra Snillfjord!
![]() Her har man skyet og oppholdsvær med 5 plussgrader. Ellers lite palmesus å skryte av, men en uke i varmere strøk hadde vært noe. ![]() ![]() Nåvel, ha en topp dag forumister!! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
God formiddag fra Oslo.
Her blir dagen benyttet til det som redaktøren min kort oppsummerte med "mer tekst". Jeg tror han kostet på seg et lite utropstegn også, kombinert med noen ord om "dårlig tid". Så da blir dagens akkord 20.000 tegn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Union Hotel i Geiranger, har sove godt og hatt en god frokost.
Nå er det tid for å bade igjen, inkl. stort boblebad ute. I morgon er det Paris, onsdag Point Noire i Congo... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God palmesøndag fra Montreal. Her er det skikkelig kald vinter og lite med palmer. Fikk igår beskjed om at innsjekket bagasje nå ligger et døgn bak meg i løypa. Prioritets-tag og over 3 timer i transit var visst ikke nok for å få kofferten min over fra SAS til Air Canada ved samme terminal på LHR.
![]() Var også en tur innom helvete igår. For å få prøvd den lokale retten "poutine" endte jeg for førte gang i mitt liv opp i idiotenes høyborg aka "sports-bar". The horror, the horror! Det var en kakofoni uten like og uansett hvor man rettet blikket var det en skjerm med en aller annen sport som foregikk. Et rent torturkammer altså. ![]() "Poutine" viste seg å være en ganske kraftig rett så jeg ville ta meg en gåtur videre bortover den lokale gata som så ut til å ha endel folk og lys bortover. Det viste seg å være strippebarer og strippeshow, men med mannlige strippere. Og skal man tro innkasterne var det beregnet på et mannlig publikum. De får nå bare holde på med hva de ønsker, men gata ble etterhvert så homsete at jeg bare måtte gi opp og snu. Så idag skal jeg etter litt mer research få med meg litt mere av byen før det er tilbake til flyplassen og rett syd til palmeland. Er ikke dummere enn at jeg pakket badeshorts i håndbaggasjen så jeg skal sikkert overleve et døgn før kofferten kommer etter. Ha en god en alle som har palmer i sikte.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra utkanten av Dublin. Her er det slutt på lang, men morsom helg, og nå går turen hjemover igjen. Avgang med SAS om 6,5 time via CPH, så nå blir det å få seg litt frokost og slappe litt av, for så å dra ut på flyplassen. Det blir i hvert fall ingen store utskeielser i dag kjenner jeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Sandefjord. Her er det strengt tatt ikke så mye å gjøre så satser på tidlig middag og retur til Oslo
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Kristiansand, hvor jeg i palmens ånd nyter noen gode Freia påskeegg fulle av palmeolje.
Eneste planen er å hente venner på Kjevik som kommer fra Dublin og Poker-NM i kveld. Ellers får man prøve å holde seg våken til kvelden, noe som blir tøft da jeg har vært våken i 30 timer allerede. Kanskje jeg burde be de taxi hjem fra flyplassen i kveld... Ha en fin palmesøndag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm... ehm... uhm...
GROMPF? Noe i den duren
![]() |
#12 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ååååååhhh .. så trøtt jeg er. Sol og fint men tre minusgrader ... blæh!
Fikk gjort masse på eiendommen i går, så nå betaler jeg prisen. Stiv og støl .. mye uvantebevegelser. Kun litt opprydding som står igjen av denne fasen, så da blir det med det. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad palmesøndag:-) | EB | Flyforum | 8 | 09-04-2017 18:02 |
God onsdag fra Sydney og god første sommer(vinter)dag | Hypern | Flyforum | 19 | 01-06-2016 17:13 |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
Glad palmesøndag | EB | Flyforum | 15 | 05-04-2009 21:54 |
Palmesøndag på Vollen | TigerBlack | Bilder & foto | 22 | 17-03-2008 22:43 |