![]() |
|
![]() |
#1 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Hei, trenger reg nr på følgende flight fra lørdag 2.6.07 og gjerne navnene på disse to SAS flyene i tillegg.
Jeg loggføre alle mine reiser med: Bilde av flyet Rute nr Reg nr Type fly Ev. navn til/fra Så takk til den som finner fram til disse 2 flightene for meg. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hmm, jeg kan hjelpe deg litt på vei...
SK4017 2. juni hadde registrering LNBRR SK4038 2. juni hadde registrering LNRCU Egil
![]() |
#3 | |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]() Quote:
Jan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Newcomer
|
![]()
Oppfølgings spørsmål... Jeg logger også mine fly i notater på min iPhone. Etterlyser med dette info om en eventuell app man kan gjøre dette i. Finnes lignende apper for legging av øl og vintyper.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() Velkommen til forumet forresten ![]() Last edited by VC-10; 23-05-2014 at 23:23. Reason: Velkommen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Sårri mac, men Flightdiary gruser Flight memory så langt ned i støvlene som det er mulig
![]() Designet og layout til Flightdiary er innbydene og intuitivt. Flight Memory ser ut som de stoppet utviklingen en gang på 90-tallet ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Definer best.
Jeg begynte med Flightmemory en gang, og har logget alt tilbake til Juli 2004 (pluss to BA-flighter fra 1999), og har derfor ikke engang vurdert Flightdiary, fordi jeg ikke gidder å legge inn alt på nytt. Flightmemory fungerer helt greit for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
![]() Quote:
Litt bedre funksjonalitet som Premium, dog.
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Design er ikke alt. Det er flere muligheter til å søke i flighter og se på andres statistikker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Up in the air ✈
|
![]()
Jeg holder også med flightmemory.
Når jeg endelig får meg dame og blir værende på bakken, så blir det bestilling av den flotte plakaten de tilbyr med alle rutene osv. Skal bli stiligt ![]() Jeg har da ikke studert flightdiary, men jeg gidder ikke å taste inn over 950 flighter på nytt igjen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]() Quote:
![]() Best er så klart relativt. Jeg vet ikke hva flightmemory kan og bryr således lite også ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Syns FM har mye finere opplisting av flighter enn FD. Likevel har jeg hoppet over bord til FD siden statistikkmulighetene og kartet er overlegne, spesielt ifht. gratisbruker. FD (og Openflights) har forøvrig mulighet til å importere HTML-filene fra FM, så man slipper å plotte inn alle flightene på ny. Kan bli mye småplukk å ordne opp i dog, spesielt ved mange flights siden det må importeres side for side.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() Ser ut som den funksjonen er fjernet etter press fra FM. Som om det ikke var nok at FM "boikotter" industristandarden med eksport til .csv. Redde for litt konkurranse kanskje? Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
En annen ting jeg synes FM er bedre på er at det er lettere å se hvem andre som er online. Noe av det jeg synes er morsomt er det at man kan se på andres statistikk osv. det kan man sannsynligvis også på FD også. Men jeg synes det er lettere å søke seg frem til andre brukere via de forskjellige søkefunksjonene. I tillegg er det jo morsomt med funksjonen "Search for user who were on your flights".
Når alt dette er sagt så skal det nevnes at en ting som ikke er mulig med FM er at i FM går det an å lese i andre brukere sin "Flight List". Men det er sikkert fordeler og ulemper med det også... Smaken er som baken, den er delt... Og sånn vil det alltid være. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Up in the air ✈
|
![]() Quote:
![]() Jeg er nå ikke så veldig "computer savy", men vi får se....kanskje en dag jeg kjeder meg på en øy ute i stillehavet så kan jeg begynne å se på saken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Liker papirbok i bokhylla, har hatt flere, men måtte gi opp for noen mnd siden..
De solgte bøker til dette, men ikke lenger . Kjøpte innbundet linjert bok hos Staples og fortsatte der... ( Men har heller ikke tid til å registrere tilbake 3.8 mill km på de nye websidene ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]() Hatt en 3-4 slike gjennom oppveksten som foreldre har sørget for å fylle ut for meg, gjør at alle flygninger jeg har hatt i løpet av livet har jeg registrert. Har siden lagt inn i flightdiary. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
EB poeng når man reiser med TG? | Nja | Småprat | 2 | 03-10-2012 14:33 |
Hvilke lounger har man tilgang til når man reiser med TG, LH osv? (splittet) | Bizflyer | Reiseforum | 7 | 10-05-2012 15:40 |
Har BA Gold tilgang til OSL lounge med gjest, når man reiser med annet selskap? | Brandal | Reiseforum | 6 | 03-06-2010 23:54 |
Lounge-tilgang når man reiser economy med BA? | Brandal | Reiseforum | 3 | 28-04-2010 19:04 |
Skandinaver reiser mye med fly... | vadheim | Flyforum | 6 | 24-05-2006 19:30 |