![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. Om vi ikke skal dit pepperen gror så blir det i hvertfall en tur dit både den og andre krydderier selges. Så får vi ta med noen brødsmuler og mate noen ender på veien. Det pleier slå an hos junior. De har i hvertfall vinger så litt flyrelatert er det. Selv om ender strengt tatt gjør seg med på tallerkenen. Sats i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Superflyer
|
![]()
God formiddag
Det var lovlig seint synes jeg.... ![]() ![]() Tegner til å bli en strålende dag her i bartebyen -kjørte to-hjuling til jobb idag også ![]() ![]() Ha en strålende onsdag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra Snillfjorden.
![]() Her er det noen skyer men sola gjør sitt til at temperaturen stiger litt i dag også. Dessverre varer intet for evig og i ettermiddag slår det visst om til lavtrykk og medfølgende nedbør i form av regn/sludd og grøss....SNØ!!! Så får den komme snøen da, men den kunne godt latt være spør man meg. På flyfronten er det rolig, men SU103 og UA82 har passert på vei til SVO og DEL. ![]() Jaja, ha en topp dag forumister! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Forus,
Her skinner solen og det er bare fryd og gammen. Arbeidet går unna og fremdriften i prosjektet er god. Litt tid til å frekventere Forumet blir det tid til i dag og. Ha en god dag forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Akersgata. Her er det øredøvende korpsmusikk i anledning av besøket til Andris Bērziņš'. Feiende flott! Ellers er det behagelig å tenke på at det er turnusfri torsdag og fredag, og at jeg ikke skal på jobb før mandag kl 16 igjen. Ha en fin-fin onsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Dagens utfordring: Å få noen til å skjønne at min arbeidsgiver og en av våre største konkurrenter ikke er samme firma.
Ellers er det onsdag, feels like torsdag. Fri på fredag, siden man skal tilbringe noen timer med en kanadier inni en stor hall i Oslo. Ellers passer det at kontoen er ganske så likvid nå, sånn at Norsk Tipping kan ringe meg i kveld. Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag! | Hypern | Flyforum | 16 | 23-05-2018 17:08 |
God onsdag fra Sydney og god første sommer(vinter)dag | Hypern | Flyforum | 19 | 01-06-2016 17:13 |
God onsdag | Ståle | Flyforum | 13 | 03-07-2013 22:15 |
God Onsdag | learjet | Flyforum | 18 | 07-07-2011 05:10 |
God onsdag! | seilfly | Flyforum | 22 | 15-10-2008 22:11 |