![]() |
|
![]() |
#1 |
Superflyer
|
![]()
Yiiihaaaa - ny uke og nye muligheter
Det snør i Trondheim, med behagelige -2,1 grader. Jobben kaller,men først...kaaaafffeeee... ![]() ![]() ![]() Ha en flotters uke folkens ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå Værnes. Trøytt trøytt. Klar for årets første tur. Eksotiske Oslo og Romsenteret denne gangen. I morgon skal ein leike med andre "rom-folk", middag og greier.
Håpar snøen held seg rimeleg klar så vi kjem oss av gårde ca på tid. Ha ein bra dag!
![]() |
#3 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord - minus 4 grader - lett snødrev i luften og en kald trekk - men man giver innpå mere kaffe - så holder varmen i kroppen.
Planlegger en spotterhelg på LHR - tittet på hotel og priser i går kveld - tror jeg drøyer den litt nærmere våren - mai mnd kanskje ![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God ettermiddag fra Langkawi. Siden dere alle sikkert lurer, så kan jeg opplyse om at Tiger'n er kald i dag også.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Godt med kald tiger!
Hepp fra FRA etter en litt snodig tur fra YVR ombord LH493 helt fremme i 1A. Vi tok av en time forsinket og landet på tide - merket medvinden som tiltider "herjet". En purser hatet virkelig jobben sin virket det som - itillegg bet jeg merke til at han hadde kun en stripe og var gråhåret (gammel). Lurer på hvorfor han jobber for C. De andre var flotte og flinke. Frokosten var ingenting å rope hurra for, pretty much like gale som i Y spør du meg. Ellers spennende å sitte rett under pilotene med nesten panoramautsikt ![]() Nå later jeg som jeg er en kul Europa pendler - burde bare tatt på skjorte så hadde jeg glidd rett inn, haha ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Forus,
Her over i sørvest er det -3 kalde grader i morges og fint klart vær. Måtte dette bare vare måneden ut. En grei dag i dag , resten av uka går med til jobbing i ABZ & vest for LHR. Ha en fin dag folkens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God formiddag fra Osl, her testes innenriksloungen fior første gang. Skal tilbringe noen dager i Svg, og ser det er meldt sol og fint vær, herlig!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord!
![]() Overskyet opphold og ca -4 akkurat nå. Så vidt det er dratt meg opp av senga, litt seinere enn normalt men det forklares med et begrep..Super Bowl. ![]() ![]() Ergo går dagen med til re-start av et hode som ikke er påskrudd enda, litt pepsi og en knall frokost fikser kanskje biffen, og ellers er det ikke mange planer her i huset denne mandagen. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God "morgen"
Dagen startet i HAU med vekking 04:15, og nå trenger jeg en powernap om jeg skal være brukervennlig resten av dagen
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God mandag fra Oslo. Superbowl gjør sitt til at ting kunne vært mer optimalt og man la seg kl 06 eller noe i dag. Ble ikke mange timene på øyet gitt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God Mandag:-) | Scandinavien_Airlines | Flyforum | 14 | 22-02-2016 16:13 |
God mandag | KristianSk | Flyforum | 11 | 14-07-2014 23:04 |
God mandag | LN-FHU | Flyforum | 16 | 12-08-2013 14:46 |