![]() |
|
![]() |
#1 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Her er alt pakket og klart, på tur hjem til Skaun en tur, denne gang med UA via en hel hurv steder... Las-Sfo-Ewr-Osl.... Blir en lang dags ferd mot natt og ny dag igjen!
Hjemme noen dager før det blir England neste uke og så direkte tilbake til Las Vegas igjen uken etter.. Om Ikke annet rekker man å se litt film underveis og lese noen bøker. ![]() Her skal det soves noen timer før frokost inntas i form av en pretzel og en kjeks på UA-loungen på LAS. Nyt dagen der du er! Ciao Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Da var man ferdig med nedtellingen, og man har sin siste arbeidsdag før man begynner hos ny arbeidsgiver på mandag. Må ærlig innrømme at det hodet er fullt av tanker nå. Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Tilsynelatende klar himmel, selv om noen skyer truer her og der. Præriedag i dag, samt månedsrapportering, så må koka sammen noen tall og få det over i Excel. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord - overraskende blå himmel - vinden har løyet - regnet har stoppet - bare å være glad -
![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen, ja.. Her i Krankfurt er det grått, men tørt. Fin overfart med Luftis A340 i ny C og det var deilig med skikkelig flatseng.
Nå må det spanes en kaffe før ferden går videre sørover. Ha en gruffalo dag, alle der ute. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Superflyer
|
![]()
Yo fra Trondheim med gruff i øya og tett i pappen
![]() Sliten dag på jobb etter overtid igår, og saken blir ikke bedre av at samma runden venter ikveld..... Jeg gleder meg til heeeelg ![]() ![]() Ha en våken og opplagt dag der ute ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Browncoat
|
![]() Quote:
G'day fra Tananger Klarte å komme meg utav senga etter ca 4 timer søvn, pga noe spennende man leste i går kveld/i natt. Her er det sol utenfor ( ![]() Gleder seg til helgen, da skal man endelig ut på tur igjen ![]() Ha en fin dag forumister ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God onsdag fra takterrassen på LPA, da er man på tur hjem til en etterlengtet friperiode :-)
ha en fin dag allr sammen :-)
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Goood ettermiddag fra heimen. Da har man fått jobbet og tjent penger i dag også. Og så har man brukt penger, fikk booket en longhaul med BA i går og brukt opp 20%-rabattkupongen jeg fikk i posten. Det hjelper bra når rabatten også gjelder på avgiftene.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Gooooood morning from sunny COS
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Las Vegas | RJon | Bilder & foto | 5 | 06-11-2017 09:29 |
Gooood lørdag fra Las Vegas | kimpe | Flyforum | 11 | 04-06-2016 16:08 |
God torsdag fra Las Vegas | kimpe | Flyforum | 22 | 02-10-2015 01:26 |
Helikopter fra Las Vegas til Grand Canyon | Bergern | Reiseforum | 16 | 12-10-2013 09:49 |
OSL-FRA-SFO-LAS-JFK-FRA-OSL – Guttetur til Vegas og New York. | Utpaatur | TripReports | 22 | 26-05-2011 23:23 |