![]() |
|
![]() |
#1 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Er det noen på forumet som har et armbåndsur med SAS logo som virker til salgs. Eller om noe som vet om noen som selger dette ??
Jeg har google, vært på ulike auksjoner på nett osv, uten å finne noe. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
I Eurobonus-shoppen så finnes det vel et par SAS armbåndsur
![]() |
#3 |
Traveler
|
![]()
Cecillie - det var mange ur, men bare merkevare og ingen med SAS LOGO - så jeg for lete videre
![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Newcomer
|
![]()
Jeg har følgende:
SAS Chrono 44mm sort skive, med stål-lænke. pris DKK 1.345,00 SAS World Time 38 mm, rosa skive, med stål-lænke pris DKK 1.345,00 SAS World Time 38 mm, sort skive, med sort rem pris DKK 1.250,00 De er helt nye men batterierne er nok flade efter mange år i skuffen. Du kan se billeder på http://www.sasretrowatches.com/SAS-Catalogue-2009.pdf |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Jeg mener bestemt disse SAS klokkene var tilgjengelig i Eurobonus-shoppen tidligere, altså. Da har de vel fjernet dem.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Airborne
|
![]()
Sitter med en på hånden. SAS-logo kan så vidt skimtes bak viserne. Også en stor logo på baksiden.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Traveler
|
![]() Quote:
JaN |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Traveler
|
![]() Quote:
Noen på forumet som har et SAS retrour liggende og vil selge det forn cash ? Send meg PM på prisforlangene, tilstand ( batteri bytter jeg selv), alder osv. Jan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Relatert til dette - er det noen her som har en Universal Polerouter? Disse ble jo laget for SAS på 50-tallet, og er flotte mekaniske ur!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
Jeg har de 3 SAS-ure liggende. Linket til SAS webshoppen var udelukkende for at være sikker på, at vi talte om de samme ure. Hvis du er interesseret så skriv til gfi@webspeed.dk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Traveler
|
![]() Quote:
Mail er avsendt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS lanserer nye serviceklasser: SAS Go & SAS Plus | Robbiedeluxe | Flyforum | 825 | 02-08-2013 20:56 |
SAS IT: sas.no, sas.se, sas.dk, flysas.com, og nå snart sas.sas? | Utflyttet | Småprat | 8 | 15-06-2012 09:01 |
Mats Jansson vill overföre SAS Danmark-ruter til SAS Norge og SAS Sverige | MD90 | Flyforum | 86 | 12-08-2007 15:11 |
Hvilke SAS fly har nå kommet inn under SAS Braathens AOC? | LTH | Flyforum | 8 | 04-04-2005 13:50 |