![]() |
|
![]() |
#1 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Her er det fortsatt søndag ettermiddag, men god mandags morgen ønskes alle der hjemme
Vært her i 8 dager nå, 4 dager til Las Vegas igjen venter! Bryllupet vel overstått, ble gift på flotte Waimanolo Beach! I morgen blir det dagstur til Big Island og vulkantur med min stedatter. Boeing 717 fra Hawaiian begge veier, blir skøy! Brunfargen sitter, Mai Tai' ene like så... Aloha alle sammen! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Grattis med overstått til trådstarter
God morgen fra Oslo. Ser ut til å bli en dag på den litt våte siden. Jobben kaller så på tide og ta turen ut til skogen. Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Jul 2012
|
![]()
God morgen fra SK4691 til Mallorca. Bortsett fra at vi mistet frokost i loungen pga at sjekkinndamen ikke viste hvordan hun håndterte spedbarn med eget sete og kastet vekk 30 min av vår dyrebare morgen er det en god dag. Førti pax gir god plass på en 737-800, men ikke mye kontanter til SAS.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Flybussekspressen. Ut på tur igjen. Denne gangen er Berlin som venter. Har gledet meg lenge til å besøke Berlin, så får vi se om byen står til forventningene. Satser på å få beholde bildene mine fra denne reisen her, da jeg ble frastjålet kamera og alle minnekortene siste dagen da jeg var i Athen for halvannen uke siden.
Ha en fortreffelig dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eurobonus Member
|
![]()
God morgen fra Barcelona.
Meldingen sier at det blir 28 grader og litt skyet. Mulighet for en tur på stranda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
SAS Customer
![]() Join Date: Dec 2010
|
![]()
God morgen fra TRD, SK2881 20 min forsinket i dag, men det kan vi leve med! Skal ut på "3*900"-tur i dag, og får endelig stilt litt av flyabstinensen etter en sommer på bakken. God mandag til alle!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Varna! Her er det litt kaffe på balkongen, før jeg rusler ned på Cubo med en bok. Som alltid trivelig her og været er slik det sak være i august. God mandag!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Statsbanens type 75-sett. Første dag på jobb etter fem uker ferie (egentlig pappaperm), det føles på en måte greit her mellom bygene i hovedstaden. Det blir en spennende høst med mulighet for et par nye destinasjoner i jobb-regi, så det ser man frem til.
Ha en god dag alle sammen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Hilton Warsawa og gratulerer til kimpe!
Blir ren turistdag idag, så gamlebyen og noen iskalde utover ettermiddagen lokker. Høstens tur ble booket igår; det blir Kina i oktober med Aeroflot i C. Alltid hyggelig med en plan når høst og jobb legger sin klamme hånd over tilværelsen ![]() Ha en velsmurt mandag!
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Forus,
En fin dag her i sørvest på morgenkvisten, det har blitt noe kjøligere , 17 grader kl 07.30 var en brå overgang fra sist uke. Diverse oppgaver skal løses i løpet av dagen. Morgendagen går med til ukas tur over til ABZ. Ha en fin dag alle |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Trondheim
Kratulerer med vel overstått kimpe ![]() ![]() ![]() Her er man tilbake på jobb etter tre deilige uker med ferie.....får se hva jeg gjør med den siste ferieuka ![]() ![]() Ha en fortreffelig dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Gratulerer til Kimpe!!!
Halvgod morgen fra Tbanen. 4 uker med en av tidenes sommerferier er over og jobben kaller. En vaskeekte blåmandag! Vrææææl etc etc... Kos døkk
![]() |
#13 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
God morgen og gratulerer til Kimpe!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra 78 grader nord! Longyearbyen stiller med 11 grader og strålende solskinn!
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Tilbake fra 3 uker ferie, og man ble ønsket velkommen tilbake til en full mailbox, etter at man hadde fikset Exchange! ![]() Dagen er iallafall veldig godt gang, så det så... Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
God morgen, våkna i dag av at jeg ikke var i form rett og slett så da ringte man legekontoret (har ikke lov med egenmelding da jeg har vært ansatt i midnre to måneder), og får time først i morgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]() Quote:
![]() God morgon frå Trondheim. Køyrde direkte frå hytta idag. Det var ein god plan i går. Planen vart litt sabotert av at det var 22 grader klokka 0400 i natt, og at eg _veit_ at det var det... ![]()
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
God morgen fra UA282 fra BOS til IAD.
Etter å ha fikset litt med "same-day-change" på UA blir det nå BOS-IAD-HNL-SFO-ICN isteden for BOS-SFO-ICN... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God ettermiddag fra ruinparken i gamlebyen
![]() Etter 5 uker (en kombinasjon av ferie og avspasering) er det hyggelig å være tilbake her. Deler av ferien har gått til rydding i egen og andres boliger.. og deler har gått til å fly litt rundt i Europa med gode overnattinger på hoteller også ![]() Det var ganske morsomt å finne ut at det ble billigere å fly SAS Pluss via CPH enn det ville vært å fly SAS Go direkte fra OSL, og når siste etappe da var med Blue 1 var ikke valget vanskelig. En god dag videre ønskes dere alle ![]()
________________________________________ Flyhilsen fra Ole Johan Beck Gled en som gruer seg til jul Hvert 3.minutt starter eller lander et MAF fly Last edited by Fellowship; 04-08-2014 at 14:39. Reason: trykkfeil |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen fra Honolulu | SQ 777 | Flyforum | 19 | 22-12-2015 00:01 |
God morgen fra Honolulu | SQ 777 | Flyforum | 15 | 19-12-2015 19:00 |
God påskesøndag fra Honolulu | SQ 777 | Flyforum | 8 | 20-04-2014 21:17 |
God morgen fra Honolulu | SQ 777 | Flyforum | 20 | 17-04-2014 21:07 |