![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra vinterlige Ulsteinvik. Mere sne her enn hjemme... Nå venter kundemøter før WF flyr oss hjem til Østlandet. Ha en bra tirsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra LH lounge DXB. Snart A340-600 hjem på rad fem. Ser frem til transfer på MUC. Noen som vet om det er champis og oppdrive i SEN cafe eller en annen Schengen lounge?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Straks skal tre uvanlige ting skje samtidig:
1) Fnate tar bilen opp til OSL 2) Fnate flyr DY til Stavanger 3) Elefanten holder seg hjemme Her er det så mange ting som kan gå galt. Men... forhåpentligvis kommer jeg meg hjem i ettermiddag.
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord - hele minus 12 grader denne morgen uff - lengder etter sydligere grader og varme
![]() ![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. -9 i denne delen av hovedstaden. Får vel straks tusle ned til barnehagen med bølla, så jeg kan få kommet meg på jobbet og slappet av litt. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Morgen morgen fra Sola, virkelig godt å komme seg på jobb... rabiate tenåringsjenter asså......
Fortsatt noe kjølig her borte men skydekke har seget inn og det ventes stigende temperaturer. I går fikk jeg endelig komplettert samlingen med SAS betalingskort så nå skal jeg omsider være godt rustet når butikkene ikke tar Amex. Bare siste månedene er det handlet for flere femsifrede beløp i butikker som ikke tok dette og slikt irriterer en smule. Nå blir det poeng for alle pænga. Ha en flotters dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Browncoat
|
![]()
Grynt fra Tananger
Her i området er det kjølig men ellers pent, kan jo ikke ha noe annet siden selveste Pappa kommer til området! ![]() Her på jobb lukter det overtid ![]() Snart helg! Men dessverre ikke før på fredag ![]() Ha en fin dag forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra skolebenken. Føles grisekaldt ute til tross for bare -3 og sol men man har da kommet seg inn igjen og fått varm drikke.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag fra hovedstaden.
Full pinne på jobb. Ble inspirert av Someone så i dag ble Sparkende F en ekte EBB. Foreløpig skralt med poeng på konto, men turen til TPE med TK i C om en måneds tid gir en grei start på poengkarrieren ![]() Ha en innbringende tirsdag!
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
G'mooorgen! Nattens uvær har gitt vei til en prøvende sol. Ser ut som vi skal få noen dager med brukelige temperaturer igjen.
Tre arbeidsdager står for døren før turen går til Greenwood SC og en heidundrende sørstatsbegravelse .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Upgrade me....
|
![]()
På vei hjem fra kjevik/kristiansand med SK216.
Konkluderer nok en gang at nordmenn ikke bør fly. Folk skal ha med så inne i granskauen mye inn i kabin! Helt hinsides. Håper SAS begynner å håndheve reglene snart. Bakkemanskapet virker å gi bæng. Nok en gang forsinket... Last edited by Tjab; 16-02-2016 at 15:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
Ikke så vanskelig, men det krever en person til i gaten - noe man sjelden har i Norge. Er den enmannsbetjent er det bortimot umulig. Samme problemet her borte, men hvis man begynner å 'beslaglegge' trillekofferter når man er ca halvferdig med boarding, gårdet som regel greit. Men gaten er som regel godt bemannet ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
Neida. Flyr masse innenriks. Så lenge alle gjør som man skal, går det så fint så. Verre i Norge, spør du meg ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag morgen | EB | Flyforum | 11 | 02-05-2017 13:53 |
God tirsdag morgen | LN-FHU | Flyforum | 12 | 13-11-2007 12:06 |
God tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 17 | 30-10-2007 14:01 |