![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Jeg sendte en mail ti Emirates forrige uke og forklarte at vi flytter til Dubai og spurte om en liten match. De ønsket en kopi av EBG kortet og jeg fikk i dag en bekreftelse på Skywards gullstatus og kortet er på vei i posten. Da blir det EK via cph fra nå av frem til de kommer til OSL (håpe håpe)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
til lykke, hvilke benefits giver deres guldkort så?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ikke mye aa rope hurra for:
http://www.skywards.com/Member_benefits.aspx?SkinId=2 Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Ser forøvrig at opptjening er en del bedre. (+50% ved gold) http://www.skywards.com/standardpopu...ource=Standard http://www.skywards.com/Member_Benefits.aspx?SkinID=6 Edit: Dette ser jo ikke dårlig ut. Alle basis og silver fordelene kommer jo også med. Hvis de da i tillegg ikke har et kjipt og rigid opplegg for oppgradering m poeng osv. så passer dette meg meget bra. Jeg liker forøvrig at jeg også får 20% bonus for det kone og ungene også flyr. Last edited by SudCaravelle; 22-02-2012 at 05:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Er det ikke da mer gunstig å opprette en egen Skywards-konto for din kone også, sånn at dere får mest mulig utbytte? Men, mulig jeg tar feil her, så ikke skyt :P |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hyggelig brev i posten to dager før avreise...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg fik også status match fra EK i december, og fløj HKG-BKK-HKG for et par uger siden. Helt fremragende service ombord. Blev budt velkommen af purseren, der introducerede sig selv, og takkede for at jeg fløj med EK. Hun spurgte hvilken af de to hovedretter på menuen jeg ønskede, så jeg var sikker på at få mit førstevalg. Jeg sagde at jeg havde spist (i loungen), men jeg ville værdsætte et frit flow af øl. "Naturligvis" var svaret, "Budweiser eller Heineken". Når min Heineken var tom, var det bare at trykke på knappen, og de kom ikke og spurgte hvad jeg ønskede. De kom ganske enkelt med en ny iskold øl. Et helt fænomenalt veloplagt crew.
På returen var crew ikke helt så ekstraordinært fremragende, men det blev opvejet af en upgrade til Business class på 380'eren. Efter sådan en oplevelse kan jeg kun undre mig over hvorfor jeg tidligere har været så begejstret over SAS. I april går turen igen til Asien. Naturligvis med Emirates...! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Fikk også mail i dag om at jeg har blitt matchet til Skywards Gold..
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Og Skywards blir enda bedre fikk jeg mail om i dag... Tviler sterkt på at jeg klarer 150.000 poeng på ett år
![]() http://www.businesstraveller.com/new...ew-skywards-el |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Tydligvis litt forskjell på hvem du treffer der....sendte en mail for noen mnt siden om statusmatch og hadde vel egentlig glemt hele greia da det ringte på døren i dag og en sjåfør fra DHL stod der, han hadde et express brev til meg fra Emirates og inni brevet lå det sølvkort fra dem......ikke noe gull på meg der nei men må si jeg ble imponert av at de sendte det med DHL
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg søkte om statusmatch hos EK med to *G og diverse hotell-gull etter å ha foret de med ca. NOK 130K i forbindelse med familieturen til Dubai og Hong Kong i vinterferien. Resultatet var et klart nei, og en forklaring på 1 side om at EK ikke hadde for tradisjon å gjøre slikt...
Er nok avhengig av hvem man treffer på, ja ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Der ramlet det inn litt gull fra Etihad ogsaa..
Merkelige greier - sendte en mail for laaaang tid siden og fikk aldri noe svar.. Vet ikke om det er paa grunn av Etihad flightene for noen ukers siden (det var jo code share for KLM) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Status match BA | Chriscross | Reiseforum | 3 | 06-02-2013 11:33 |
Etihad status match | jefi99 | Reiseforum | 0 | 10-04-2012 18:14 |
Spanair -> *A Status Match | FlyHi | Reiseforum | 4 | 23-02-2012 02:18 |
UA til DL status match? | Fnate | Reiseforum | 2 | 11-09-2011 19:36 |