![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen fra landet som har nesten 200% av BNP i gjeld. Dagen skal gå med til å besøke blant annet Tokyo Sea Life Park. Vi håper også å ta en tur på toppen av Mori Tower som ligger vegg i vegg med Grand Hyatt som vi bor på.
Rekrutten vår på ca 19 mnder som som en konge på flyturen bort her, og jeg tror ikke noen av våre medpassasjerer lot seg plage over å ha en rekrutt med i C kabinen. ![]() Ha en flott dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Kan vel ikke si god morgen her fra Bergen, men kan vel snart si god natt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Joker
|
![]()
God morgen fra Drammen, straks innover mot hovedstaden. Venter bekreftelse på om jeg må en tur til London etter lunsj, det blir isåfall en dyr fornøyelse... - Tipper det er et par som har benyttet fridagene til en langhelg i London.
Ha en fin fredag! Last edited by KristianSk; 02-05-2014 at 05:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God morgen fra Tøyen, nærmer seg slutten på min nattevakt hos Kirkens SOS.
Det er ikke alle som har det like greit her i kongeriket, så da får problematikk med farge på bonuskortet og andre hverdagslige problemer heller være for en stakket stund... #Realitycheck Et lite stemningsbilde fra kapellet nå på morningen:
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Forus. Nærmer seg slutten på min nattevakt "her i oljå" også. Så da ser jeg frem til langhelg....
Blir nok noen timer i loppekassa først kan jeg tenke meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra hovedstaden. Sol, men ikke de helt store temperaturene her i morgentimene. Ser ut som det blir en intensiv dag ute i skogen før det bærer sørover til Tjøme. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Newcomer
|
![]() ![]() God morgen fra gullstua på OSL, MR til BCN i dag, det er digg!! Nyt for meg med nye møbler, forandring fryder vel ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen. Litt uplanlagt prærietur i dag. Mulig det greier seg med halv dag. Det var stille og fint på veien i dag hvertfall.
![]() |
#10 |
Superflyer
|
![]()
Go morgen fra Trondheim
Nå må denne snøen gi seg altså...!!! *GRMPFFF !!!* Surt og kaldt er det og med bare 2 grader på målet i morres.....FYSJ !!! Heldigvis er det fredag ![]() Ha det fint ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
PROTESTANTER!!!
Hvor var det en salig stund i går, den 1 Mai, da vi protestanter kunne gå sammen som protestuerte og protestere mot kapitalens makt og fordervelse. Var det siste gang vi skulle oppleve magien av Mester Stoltenbergerg som transformerte5 fjær til en hel høne og matet 5000 ideologer på Youngstorvet? Og hvor vi undret, hvor vi undret, om Tybring på neste stopp skulle ha Gjedde nok til alle? Hans ord, som alltid veiet på Svabels gullvekt. Ja, sannelig jeg sier dere - 1 Mai er nok en gang over. Jeg tar meg i å undres når den kommer neste gang.
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Bucuresti.
Litt slapp i fisken i dag, etter å ha tilbragt hele gårdsdagen på vinsmaking i Transilvania med påfølgende mer vin, grillings og mer øl og litt vin til. Blir å ta seg en tur ut til OTP i dag for å hente spotte-tillatelsen min i dag, så ser vi om det blir Bucuresti eller spotting i dag. Ha en fin en ![]()
Mine bilder på Airliners Last edited by sirpjalle; 02-05-2014 at 09:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Den følelsen når det ikke er helg og du tror det likevel er det. Gårsdagen ble tilbrakt til å høre på taler, appeller og festing. Ble øl. Altfor mye øl. Grmpf. Men jeg kom meg nå avgårde. Helligdager midt i uka er forvirrende!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Forus,
Flott vær ,men ingen sommertemperatur idag nei her over i sørvest. Frost i natt og rim på bakken i morgentimene. Bilen måtte de-ices før avgang til jobb! Det blir nok noe mer temperatur ut over dagen. En kort dag her på jobb før det blir helg. Ha en fin dag folkens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Star Alliance only.
|
![]()
God fredag!
Nå er alle årets reiser bestilt. Masse gøy å se frem mot ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God fredda fra det Sørlandske!
Har hatt mandagsfølelsen i dag, og da er det jo bare gledelig å gradvis innse at det faktisk er fredag. Sola skinner men ikke så mye over 10 grader. Men heeey! Det er da bedre enn snø! Hvite asparges med en god spekeskinke og hollandaise står på menyen i kveld, og de skal skylles ned med en uuuuutmerket Riesling fra noen fantaaastiske tyske vinmarker. Jadda! Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra eldste Oslo!
1. mai: Den velfødde norske middelklassen (tidlige "arbeiderklassen") har vel leid seg polakker til å stå på Youngstorget snart, mens de selv tester Segwayen? ![]() Hvite asparges: Ble konsumert forrige helg. Noe av det beste som finnes! Og om et par uker skal jeg spise slike i Køln. God fredag, tar meg en IPA, jeg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
|
![]()
G'mooorgen !! Da var vi klare for ukens siste vakt før en tredagers helg.
Sommeren er tilbake! Nå fylles konekokeren, så vi kan få dyppet oss litt i kveld - selvfølgelig med en Full Sail Amber i labben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Browncoat
|
![]()
God ettermiddag fra Egersund
Oppdaget en sms på mobilen da jeg våknet, fra et nr som begynte med +1, og som hadde 10 siffer etterpå. Kjenner ikke til noen i Tulsa, OK... Men personen stilte meg et spørsmål jeg tror - TROR - ikke er til meg: "You really do get how pretty you are?" Vel, hvis det faktisk ER til meg så satser jeg på at jeg får spørsmål om hvorfor jeg ikke har besvart ![]() Uansett, her er det sol og fint vær, og det er det meldt resten av helgen. Ingenting på planen utenom å spise, drikke, bruke porselenet, surfe på nettet og å sove ![]() Ha en fin dag/helg forumister ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag fra Tokyo! | Herlov | Flyforum | 11 | 24-03-2015 13:34 |
God fredag fra Tokyo | Fnate | Flyforum | 15 | 21-03-2015 09:22 |
God morgen fra Tokyo | fluxie | Flyforum | 16 | 19-02-2015 09:07 |
God fredag fra Tokyo. | Hypern | Flyforum | 14 | 30-12-2011 18:45 |
God torsdag fra Tokyo! | Hypern | Flyforum | 20 | 13-08-2011 14:00 |