![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Her bærer det straks opp til OSL, der snuta rettes mot Nairobi via London. Blir mitt første møte med Afrika, utover Sør Afrika, og jeg kan vel ikke si annet enn att jeg gru-gleder meg.
Elefanten er småsur siden han skal fly uten skuff. Ha en BrilleFin Fredag, alle sammen.
![]() |
#2 |
Joker
|
![]()
God morgen fra Drammen.. Sitter med regnskap, det må gjøres det også.
En snarvisitt til Japan er under planlegging, inneholder bl.a. en kjent Sushirestaurant. Last edited by KristianSk; 11-04-2014 at 06:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God morgen fra tiggerstaden. Da har jeg sjekket inn så nå kan jeg legge meg igjen.
Skjønner ikke hvordan jeg kan ha vært så sløv at jeg hadde reservert sete på feil side av flyet. Oppdaget det først ved innsjekking og da var det ingen seter ledige på rett side. ![]() Ha en god en alle andre sløvinger.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Tranen er inntatt og Skogen kaller. Opp til hytta etter jobb og ser frem til den faste GTen foran peisen. Best å være på den sikre siden, i tilfelle malariamyggen i påskefjellet. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God strålende morgen fra Sola. Fantastisk fint her i dag og er klar for påskeferie, selv om jeg også må jobbe litt neste uke.
Har ingen flyvende ferie i vente men en hyttetur til Eivindvik står på planen for meg og barna. For helgen - ingen store ambisjoner, kun kos. Ha en fine helg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Forus,
Her er man i gang med ukas siste arbeidsdag. Den skal bli kort. I kveld blir det middag med gode kolleger med følge. Ha en fin dag folkens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Gran Canaria.
Sløvemorgen her. Vil med stor sannsynlighet tippe at det blir å henge rundt bassenget i dag, og ikke gjøre stort annet. Så da gjenstår det å se hva far huset gjør for å ikke gå på veggene og bli rastløs.. Ha en fin en forumister ![]()
![]() |
#8 |
Browncoat
|
![]()
Greetings fra Tananger
Her er det siste arbeidsdag før påske, men i motsetning til OJB så blir den neppe kortere enn vanlig, heller motsatt. Handover til de 2 som skal jobbe mandag og tirsdag må også skrives, da ingen av dem er her i dag. Sol ute akkurat nå, men får nå se hvor lenge det varer... Bilen må også klargjøres til å leveres inn for bytte av en livsviktig væske, og antageligvis bytte av bremseklosser bak. Pænga flyr... Ha en fin dag/helg/ferie forumister ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God fredag fra DY345, 11 000 meter oppi lufta, på vei fra BOO til OSL. Påskeferien har startet! Da blir hovestaden neste, og sjansene for en bytur ikveld er ikke små!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Star Alliance only.
|
![]()
En riktig god dag.
Påsken kommer sakte men sikkert, men ikke før søndag. Da er det ut å fly! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God fredag. Påskeferie? Nei det har vi ikke hørt om. Godt det er helg i hvertfall.
Jeg har tenkt "å nyte fridagen" med en god del indretjeneste som i blant er nødvendig. Så det er vel bare å brette opp armene å komme igang. Tenkte å prøve å skrive en liten trip-rapport også. Vi får se hva dagen bringer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Jau fredag ja. Skal drive med slik jobbing denne helgen, så håper at så mange som mulig forsvinner til fjells ASAP så det blir en rolig fredag og lørdag. Satser også på at jeg har fått fri på onsdag så jeg slipper å kjøre ned fra fjellet for å jobbe i 4t
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Akersgata. En time igjen av arbeidsuka, men er på igjen fra mandag og skal jobbe hele påska. Nytt organisasjonskart er under skissering, og jeg er skissert litt andre oppgaver, men samtidig litt av det gamle - og da vektlegges det at jeg viser en viss reiseinteresse, så da tar man hensyn til det. Det høres utmerket ut. Riktig god helg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God veldig tidlig morgen SFO AirPort hotell. Videre til HNL med 772 i F...God påske til alle forumister..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]() Quote:
Leste i e24 her om dagen at det var vanskelig å få tak i den jobben du har, og skjønner da at du gidder å reise ned for 4t jobbing onsdag ![]() Fikk sett TG flighten ta av, og får fortsatt frysninger av kreftene B777 har ![]() Påske tilbringes først 5 dager i SVG før like mange dager på Hovden. Krysser alt som er for sol på sistnevnte for en fin avslutning på den 5 måneds lange skisesongen (som begynte i DXB i november). Happy Easter peeps! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag fra Kristiansand
Etter en veldig lang tur hjem fra Las Vegas (LAS-SFO-EWR-OSL-KRS) i går gikk jeg rett i koma og sov i 12-15 timer i går kveld/natt. Dagen idag byr på svært lite, en liten tur til butikken og oppgradering av div. servere i natt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Påskeferie? Hæææh .. nei, ikke her til lands. Tre dager fri nå før man gyver løs på påskehelgen. Men gjemmekontor har jo visse fordeler ..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Værnes i dag:
14 min venting i sikkerhetskontrollen 0 min venting i fast track. Deilig :-D |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Jobbing onsdag slapp man og nå driver en kompis og påstår at man skal innta øl. Ikke vond og be på tross av at man må møte til jobb kl 9 imorgen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God kveld fra Oslo. Da har man endelig fått vaska det tøyet man i mange dager har bare utsatt, nå må jeg eh bare henge det opp til tørk. Initiativ. Hintet litt frempå at jeg hadde lyst på litt øl, men mtp at jeg nærmest sovna her i stad så vet jeg ikke helt om det er no lurt. Har hatt lite søvn den siste uka helt siden jeg kom hjem fra Shanghai seint mandag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fredag 13. | EB | Flyforum | 28 | 14-10-2017 15:28 |
KLM B744 PH BFF !? | Cessna182 | Flyforum | 1 | 21-09-2011 20:54 |
OSL - LHR - ORD - DEN - BFF 05.08.08 | Cecilie | TripReports | 8 | 24-08-2008 17:25 |
En brillefin fredags morgen! | Utflyttet | Flyforum | 21 | 11-08-2007 10:14 |
Fredag | sk931 | Flyforum | 10 | 05-12-2006 10:09 |