![]() |
|
![]() |
#1 |
Superflyer
|
![]()
Morgenstemning fra Trondheim. -2 grader og frokost klar,mens man hører Nespressoen varme seg opp i bakgrunnen. Rolig dag på jobb tror jeg,kvelden bringer fotball sammen med kompiser.
Ha en snasen dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Narvik. Hektiske dager her oppe, og nå har sannelig vinteren kommet (tilbake) også. Blir en lang dag i dag, og hjemreise med de vanlige SK4095/291 i morgen kveld. Reprise neste uke, men da er det litt morro å se frem til i enden av den.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Skyet, og et par på plussiden ute. Satser på litt "medvind og nedoverbakke" så jeg ikke må sitte for lenge på jobb. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God onsdags morgen fra Langhus...
Setter straks kursen mot OSL og min første IC flight - til SFO ![]() Blir vel en lag dag her óg ja ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Joker
|
![]()
God morgen fra Panorama loungen terminal E i Zurich, trøtt som en strømpe.. Har Swiss "oppgradert" sitt europeiske biz produkt? Ingen varm klut og kun en flaske vann pre-departure på Oslo - Zurich igår kveld.
Lag en bra dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Sola, her er alt bare velstand, enkelt å greit.
Ha en fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Det hørtes ut som starten på en relativt strålende dag.
Gdo morgen fra Lillestrøm. Jeg har vært så heldig å forsove meg litt, så jeg kan sitte her og pruste litt i en Nespresso før jeg tasser ned til neste passende tog. T-40 til Øl nå ha en fin en
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God onsdag fra SK210. Turen idag går til SFO via EWR (ua39-ua1120). Blir en lang dag, håper på medvind fra nordøst!
Ha en toppers dag! UA39? Jeg er på 9F. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Nope, SK935
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Akersgata. Halvveis i arbeidsdagen allerede. Har allerede bestilt en del billetter Oslo-Aberdeen i september, kom under 1.700 NOK pro person direkte med hhv BMI og SAS, synes det var en god pris. Fikk feilmelding ved betalingen, men fikk ordnet opp ved en rask telefon til BMIs unge dame. Jeg sikret meg 4 billige billetter, de 4 neste som skal på tur må ut med 400 kroner mer hver... Dermed er årets whiskytur sikret.
God onsdag videre! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Browncoat
|
![]()
Bom dia fra Tananger
Her er det strålende sol, m.a.o. så er noe fryktelig galt... Fant i går ut at cruise control på bilen min ikke funker når det er varsellys om noe må gjøres med bremsesystemet. Det blir nok en lang dag i dag da en spesifikk jobb må bli ferdig i dag ![]() Overtidspizza blir det nok da... Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Forus,
En flott dag , men fortsatt kjølig her over i sørvest med kun 2 grader på morgenkvisten. Travel dag for å bli ferdig med alle ukas oppgaver. Fra imorgen starter langhelg i Wien med min bedre halvdel. Ha en fin dag alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God middag fra SVG,
I dag skal vi prøve oss på transfer mellom terminal 2G og terminal 1 på CDG. Har litt over tre timer til rådighet så jeg tror det skal gå bra. Lurer på om det går an å holde seg airside eller om jeg må landside? Men først må vi altså teste HOP! Ha en fin dag forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag! | Hypern | Flyforum | 16 | 23-05-2018 17:08 |
God onsdag fra Sydney og god første sommer(vinter)dag | Hypern | Flyforum | 19 | 01-06-2016 17:13 |
God onsdag | Ståle | Flyforum | 13 | 03-07-2013 22:15 |
God Onsdag | learjet | Flyforum | 18 | 07-07-2011 05:10 |
God onsdag! | seilfly | Flyforum | 22 | 15-10-2008 22:11 |