![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Klar for en ny økt på Bryggekontoret. Dagen byr også på flere eksterne møter og forhåpentligvis nok skritt. Ha en bra tirsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
Nå tilbake fra liten spasertur på 2 km klokka 22:30. Sover bedre med en smule mosjon. Hvor mange skritt er det tro?
Ser ut som orkan Irma har oss midt i kikkertsikte. Detblir spennende de neste 4-6 dagene, men en spenning jeg klarer meg uten, spesielt forde vi er selv forsikret. (Investerte i skuddsikre vinduer og huset har betong tak så blåser forhåpentligvis ikke bort, men hvis dette blir en kategori 5 storm så kan alt skje) Solgte charterbåten min Odin (www.odincharters.com) for noen uker siden og har nå funnet en erstatning, så på en litt større båt igår som jeg la inn bud på, og det ble akseptert så det kan bli familieforøkelse om noen uker, hvis Irma er i godt humør, denne båten er også i Florida, så alt kan skje hvis Gudene er sinte på LN-RTP.. ![]()
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. En Kazaar i espressokoppen for å forsøke våkne, før det blir å levere i barnehagen og komme meg på jobb. Litt "Word-arbeid" venter, hvilket ikke helt er favoritten for en som trives best i Excel og Power Point. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Aviator Extraordinaire
|
![]() Quote:
Følg med på denne siden, jevnlig oppdatering... http://www.nhc.noaa.gov/refresh/grap...?cone#contents
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God tirsdag fra Gdansk. Får vel komme meg opp. Regner gjør det og. Hjem igjen med Sas i ettermiddag. Skal nok rekke WW 2 museet.
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Groruddalen, denne dagen blir det Legebesøk og intet annet på tappeten. Og været snakker jeg ikke om - det er bare regn på dagsorden. Så ha en god dag videre.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå Trondheim. Besett hektisk for tida. Ikkje så mykje meir å seie om det.
![]() |
#9 |
Browncoat
|
![]()
Greetings fra SVG
Her er man på vei bort fra det dårlige været her i området, først til CPH og så videre til SIN og BNE. Ankomst BNE torsdag formiddag lokal tid. Heldigvis foran gardinet ![]() Blir lang tid in transitt dog ![]() ![]() Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#10 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God ettermiddag fra Hong Kong.
Landet i morges lokal tid etter nesten null søvn. Fikk heldigvis hotellrommet kl 10 så det ble en god power-nap nå, vekket av en årlig test av brannalarm og PA-anlegget. Festlig. Dagen/kvelden i dag, taes som den kommer. Ha en fin tirsdag Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
Været på i Bergen er som det pleier. Og på den nye flyplassen måtte vi vente 10 min på gate.., |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra noe som ligner mistenkelig på selveste Syden... Grei flytur i Go til BCN i går. Leiebil ved ankomst og en liten tur oppover Costa Brava til Lloret de Mar. Haugevis av diskotek, engelskmenn og russere... Men fant noen rolige steder med god mat og drikke. Nå blir det en tur ut for å inspisere stranda. Ha en finfin tirsdag
![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God formiddag fra Sola. Her en noe stiv og støl og lårene verker etter gårsdagens utskeielse.
Ellers er det full fres med oppfølging av entreprenør og bistand til endel utfordringene han har møtt på. Ellers planlegges det med helikoptertur og befaring senere i uka, dersom været blir bedre da... Ha en fin fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
2 verdenskrig museet var bomtur. Ble møtt av en vegg med kø. Og siden flyplasstransporten her er litt rar ville jeg ikke ha fullt glede av det om jeg måtte vente lenge. Ble heller øl og trasking.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Hoi!
Kort mail-, flyprat- og pissepause i mellom-nattvaktersøvnen. Helt fint sovevær, så jeg tar ut noen timer til. Det nærmer seg sangria og senoritas. 37 kvarters jobb igjen, så kan det sentrale østlands helse klare seg selv. I'm off før noen vet ordet av det. Men først noen timer til horisontalt. Herlig tirsdag ønskes ![]()
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Neivel så SAS har tilgang til fasttrack i GDN men lounge får jeg ikke tilgang på... SAS og "forbedringer". På den annen side var fasttrack verdt det her. Laaang kø i den vanlige kontrollen.
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God ettermiddag fra Aleris Frogner. Da er jeg en galleblære fattigere, men nå slipper jeg gallesteinsanfall, og det er nydelig å slippe. På vei hjem nå. Alt gikk etter planen. Resten av dagen blir å tilbringe på sofaen!
Sent fra min SM-G955F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hepp hepp .. nydelig dag her i vestsørøst. Desverre må det jobbes ..
Liker ikke utseendet til Irma, men viktig å huske at meterolygene på TV kun er interesserte i ratings og seertall og alltid slår inn i overdrive og worst case scenario når det oppstår vindansamlinger ute i havet. Så viktig å ikke miste gangsynet, som enkelte gjør. På den annen side har man lenge spådd at årets tornadosesong skulle bli stygg. Men nå er det på tide at søster foreskriver mer kaffe ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
Her i vest er det en merkelig dag, dyp rød sol klokken 10:00 omtrent like mørkt ute som under solformørkelsen den 21 August. Luften her er nokså bra ennå, skogbrannene er langt unna men aske og røyk fyller himmelen. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Marina del Rey. Kaffetrakteren på rommet virker ikke. Det er litt strek i samlefakturaen. Men ellers har jeg sittet her og ryddet i en svært stor inboks. Det hopet seg litt opp i løpet av helgen og gårsdagen. Nå ser det greiere ut.
Bare et par sånne lange saker som jeg har tenkt å sette meg i baren og løse i ettermiddag. Skal straks avgårde for å hente leiebil, og så bærer det ned til San Diego og messe som starter imorgen. Skal bo på Hilton Bayfront, og elefanten gleder seg umåtelig til å kunne sitte og spise kaker og drikke brus i loungen. Ha en fin en, sånn ellers.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag morgen | EB | Flyforum | 11 | 02-05-2017 13:53 |
God tirsdag morgen | LN-FHU | Flyforum | 12 | 13-11-2007 12:06 |
God tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 17 | 30-10-2007 14:01 |
God tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 10 | 29-08-2006 16:18 |
God tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 8 | 30-08-2005 16:39 |