![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
...fra Emirates-loungen i Bangkok. Endelig er det klart for jomfuturen med A380
![]() Ha en aldeles fortreffelig dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God morgen fra Oslo med en himmel som ser ut som det skulle være soloppgang en varm sommermorgen, men jeg lar meg ikke lure for termometeret viser -4,2 utenfor vinduet.
Er spent på om jeg i løpet av dagen får en avklaring på hvor mange ganger jeg skal til USA i begynnelsen av neste år. ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hei fra Dubai… Rar stemning her i dag. Litt fordi ”uværet” fra helgen henger igjen (sjokkerende 20 grader i dag tidlig og litt skyet) samt at det er bare fire dager til Expo 2020 avgjøres.. Hvis det (som alle tror) blir Dubai så vil tilstandene som blir her de nærmeste syv årene bli bananas på godt og vondt..
Snaue ni timer igjen på kontoret så er det hjem og grille litt sau. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Sandaker. Frokost er inntatt og straks blir det å rusle opp til Storo for en time med spinning. Ser ut til å bli den store ryddedagen hjemme og kanskje jeg får byttet noen panelovner eller fikset noen flere lister. Må nok også fyre opp VPN for litt jobb da det visstnok var noe som hastet. Middagsgjester i kveld og skal forsøke meg på Hellstrøms pinnekjøtt, men med utradisjonelt tilbehør. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Å innhylle nabolaget i røyksky fra svidd gris er ikke så populært?
![]()
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flysitter
|
![]()
God morgen fra gullstua i mall of Gardermo.. 33 timer til man er fremme i jungelen.. Men sånn er det vel med DM turer. Da er det ikke korteste vei man velger?
![]() Ha en stressfri en folkens |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God formiddag fra Harstad :-)
Klarte å tabbe meg skikkelig ut ved å velge 7A på OSLEVE i går... fikk dog "smugtittet" ut ved å dytte litt på setet foran meg - men ble mest slumrings på flighten. Nesten en ukes jobbing venter her nordpå - ruskeværet kommer og går, men det er bare eksotisk for en søring. Nyt dagen folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Monkey Traveller
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
God formiddag fra Malaga
Booket denne turen tidlig i vår 1500Kr grei pris for 5 leg og ca 7000 poeng. Kommet meg til flyplassen og fikk adgang til VIP loungen her med *G. Ikke akkurat sommerlige temperaturer her lenger ca 15 grader skyfri himmel. Fått fin plass 17F til ARN, så blir det litt venting der før turen går hjem til Trondheim i kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag, her er det ikke noe annet på planen enn å fylle opp en kopp med litt te nå.
![]() |
#12 | ||
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hellige dykker, at man aldri skal lære hvilken effekt tøysevannet har på kroppen den påfølgende dagen. O akk og stønn!!
Har kravlet meg ut av senga, fått i meg et par brødblingser, gurglet nedpå en liter zero og funnet internettet. Snart i bursdagsselskap hos broder'n med skrikende unger og full ståhei. Joda. Straffes skal man. Gleder meg til kvelden og jeg kan legge meg igjen. Quote:
![]() Quote:
![]() Nuvel! Fatt mot, kamerater! Det er snart mandag!! Mvh Bakfullstuen |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() ![]() http://www.spinneys-dubai.com/index....-our-pork.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Nei, men bytter ut mesteparten av kålroten i stappa med søtpotet og jordskokk, og blir Blå Kongo istedet for vanlig potet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
God ettermiddag frå Trønderlagen. Eg er iallefall "hæim", sjølv om sikkert nokon synst at noko edelt metall skulle vore det også... Jaja. Dagen har gått med til snømåking, stort sett. Er rimeleg sliten etter skoltelag i går (sauehaue/smalahove + juleøl + livets vann +++). Triveleg lag var det, men dei forlot ikkje nachspiel før i halv tre-tida, og når då mini insisterar på å våkne 0632, så blir det ei kort natt...
Ei veke til nytt Widerøe-fix (litt for stor maskin, men dåg) neste helg! Ha ein bra kveld!
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God kveld (ettermiddag, men mørket er ikke enig) fra studentbyen.
Alt av årets innleveringer er godkjent så det er jo kjekt, men det betyr også at eksamen nærmer seg faretruende fort. Ellers har ho mor etterspurt ønskeliste til jul og man kan konkludere med at den blir slankere og slankere for hvert år. Ble også plutselig klar for skisesongen på fjellet |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
|
![]()
G'dayyyyy .. Travel dag i WIAS West. Skal bli godt med en uke fri nå ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Var innom et lite supermarked i Dubai og de hadde eget rom med griserier, men det stod store plakater med advarsler på flere språk om at de gvar gris og ikke for muslimer. Syntes det så ganske komisk ut. Et par "evighetskaker" var også forvist til det rommet pga. "animalsk fett" på varedeklarasjonen.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag morgen | EB | Flyforum | 22 | 14-09-2017 15:59 |
God søndag morgen | Utflyttet | Flyforum | 21 | 13-12-2009 17:03 |
God søndag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 20 | 14-09-2009 20:10 |
God søndag morgen | LN-MOW | Flyforum | 20 | 30-11-2008 20:08 |
God søndag morgen... | EB | Flyforum | 7 | 26-05-2008 12:14 |