![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Her er en litt spesiell etterlysning: Jeg lurer på om noen av dere som er ivrigst i surfing på diverse bildearkiv-sider har anvisninger til bilder av DC-9 fra SAS, helst i drage-livery, helst in-flight og aller helst med fartsretning mot venstre...
Finnes gode bilder av et slikt fly på bakken, bør helst dører og luker være lukket, flaps trukket inn og et evt. bilde bør være av flyet når det er parkert med nesen mot venstre... Kryptisk..? Ja, ja..., så lenge jeg skjønner det selv så... ![]() (Kunne sikkert ha funnet frem til et slikt bilde selv, men det er jo mildest talt en jungel av materiale å surfe gjennom, så derfor spør jeg rett og slett ekspertene der ute... ![]()
![]() |
#2 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
Har nok slike bilder i arkivet. I'll be back!
![]() Rolf Rotehue |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
http://www.airliners.net/open.file/0806925/M/
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Takker, takker! Ikke stress mere med det bildet, Falcon....
Jeg kommer til å bruke Savipix' forslag...., og han skjønner godt hvorfor... ![]() ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS lanserer nye serviceklasser: SAS Go & SAS Plus | Robbiedeluxe | Flyforum | 825 | 02-08-2013 20:56 |
SAS IT: sas.no, sas.se, sas.dk, flysas.com, og nå snart sas.sas? | Utflyttet | Småprat | 8 | 15-06-2012 09:01 |
Mats Jansson vill overföre SAS Danmark-ruter til SAS Norge og SAS Sverige | MD90 | Flyforum | 86 | 12-08-2007 15:11 |
Hvilke SAS fly har nå kommet inn under SAS Braathens AOC? | LTH | Flyforum | 8 | 04-04-2005 13:50 |