![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Noen som har forslag til billig høstferie må være reise i perioden
5-13 oktober, minimum 3 dager og helst sol og varme. Eller bør jeg vente med å bestille? (Tenker på om det kan dukke opp kampanjer) Noen som vet sånn ca når dem har "høstferie" kampanjer? Ser at SAS har kampanje på Faro men det er avreise aug-sept |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Browncoat
|
![]()
Hva er billig? Det er enklere å komme med forslag hvis du har et budsjett.
Siden du ikke sier hvor du holder til så tar jeg utgangspunkt i OSL. Lufthansen skal ha rett over 2K for OSL-FRA-LIS//LIS-ZRH-OSL 5-10/10. Værmessig så er det absolutt mulig å få sol og varme på den tiden. Det med kampanjer og salg får noen andre svare på.
![]() |
#3 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Heisann!
Beste forslaget til billig høstferie må være å unngå perioden 5-13 Oktober.... Har selv skaffet billetter til Malaga med Brussels Airlines for ca 2000 nok t/r, men dette er bestilt for lenge siden.. Det meste er uhorvelig dyrt denne uken, og de har også ferie i Sverige den uken (sier mine kollegaer), så hjelper ikke å reise ut derfra heller. For å banne skikkelig i kjerka har vel Ryanair fortsatt plasser sørover for under tusenlappen om du ønsker å bruke dem, både fra Torp og Rygge. Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ryan Air fra Rygge til Corfu (Hellas). Båt fra Corfu til Sarande (Albania).
4 dager. 4250.- tur/retur inkludert fly (uten innsjekket baggasje), båtreise og "suite" på "luksushotell" i Sarande. Prisen er for 2 personer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Unnskyld glemte å si hvor jeg skulle reise fra bor i Trondheim så må reise fra
TRD. Takk for tipsene så langt ![]() Ja har funnet ut at det er vedlig dyrt den perioden, kanskje en restplass til "Syden" ? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Med Bolaget til London i apekatt-klasse - LIVE søndag 14.04 | flappflapp | TripReports | 5 | 16-04-2013 23:02 |
Røvertur til FRA og CPH (SK C + M) | bardf | TripReports | 12 | 03-03-2013 09:15 |
Billig til Grønland | FlightDeck | Reiseforum | 1 | 30-08-2012 16:50 |
Billig til Roma | AirbusTrond | TripReports | 9 | 15-12-2010 18:57 |
Billig til Midtøsten | FlightDeck | Reiseforum | 0 | 27-04-2009 14:23 |