![]() |
|
![]() |
#1 |
Anthill kicker
Join Date: Feb 2012
Location: Toulouse, France
Posts: 1,280
|
![]()
Hva med [1+3+3+1] i Y-class, og [1+2+2+1] i Business ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Silver
Join Date: Sep 2004
Posts: 547
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Dec 2007
Location: Bærum
Posts: 1,526
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Silver
Join Date: Sep 2004
Posts: 547
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hva bruker SAS penger på? Om alt som er galt med SAS (splittet) | robertaas | Småprat | 6 | 31-10-2012 09:37 |
Hva er behagelig å fly med? (splittet fra "DYs lengste ruter") | Basse-HAU | Småprat | 66 | 29-12-2011 23:10 |
Hva er så galt med Kinesiske/Russiske fly? (splittet) | jameson82 | Småprat | 26 | 26-11-2011 12:29 |
SAS IC til OSL, eller hva hvis de forsvinner? (splittet fra Delta og CPH) | vstenhjem | Flyforum | 5 | 04-03-2010 11:03 |