![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Mar 2013
Posts: 378
|
![]()
http://www.storm.no/nyheter/daarlig-...r-4024435.html
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Amatør
Join Date: Dec 2009
Location: Midt i gryta
Posts: 2,004
|
![]()
Det er ikke værre enn å bare innføre større glass i flyene som både rommer mer og er mer stødige på bordet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,376
|
![]()
Koppholdere ved alle stoler ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Mar 2011
Location: Stockholm
Posts: 1,525
|
![]()
Forte seg å tømme glasset!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Free Luigi
Join Date: Mar 2009
Posts: 6,259
|
![]()
Dette er jo ikke noe "ny" forskning eller "ny idé", jeg mener jeg hadde en tråd på dette emnet for et par år tilbake.
Forøvrig mange stygge medie-vinklinger på dette, som åpenbart er skapt for å få folk som er alt fra litt - til meget - flyredd til å klikke seg inn på artiklene. No like.
__________________
Spoiler mixer |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Mar 2013
Posts: 257
|
![]() Quote:
Når dét er sagt - de (heldigvis) ytterst få av oss som har opplevd ekte, severe turbulens, blir litt matte av de mange FrequentFlyers som tror det dreier seg om vanlig flyskrekk eller en slags mangel på mannsmot. Forklaringen er antakelig at mange tror de har vært utsatt for severe/CAT, og dermed kjekker seg med at det er et spørsmål om å redusere skvalping i vinglasset. Det er veldig feil. Severe CAT kan være dødelig, og fører årlig til en rekke personskader (brudd, hjernerystelser, alvorlige kuttskader). Hvis det blir betydelig økning i dette må industrien selvsagt få vite om det, slik at det kan lages rutiner som reduserer skadeomfanget. Akkurat som andre sektorer gjør/har gjort. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Mar 2013
Posts: 257
|
![]()
"Alt føk i taket, skriver Alan Ross om SQ ex SIN fx LHR, 26 mai."
VG bringer Cross' instagrambilder i artikkelen: http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10110543 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
Location: Litt overalt
Posts: 1,987
|
![]() Quote:
Gammelt nytt. Skjer oftere enn ikke, akkurat i det området ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Mar 2013
Posts: 257
|
![]()
Så den nå, takk. Det er jo bildene som er morsome, burde linket dem.
Quote:
![]() Selv om en karamell forekommer i ny og ne. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Nov 2006
Posts: 393
|
![]()
Kanskje kommer julenissen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ikke alle som flyr mye kjenner flytypene | Discus | Småprat | 9 | 14-02-2014 18:06 |
Trivia - for alle som flyr eller har flydd under FAR | Dag Viking | Flyforum | 1 | 10-12-2007 14:55 |
Dårlig nytt for Boeing 787? | KennethGS | Flyforum | 31 | 20-09-2007 00:37 |
Dårlig nytt for Kjos? | Bellyboy | Flyforum | 11 | 21-10-2006 22:28 |
Det eneste selskapet som flyr til alle 50 stater | LN-MOW | Flyforum | 3 | 30-06-2006 11:14 |