![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Oct 2009
Location: Oslo
Posts: 401
|
![]()
Tjohei!
Kan noen se hvilket fly som skal fly SK 1469 08APR 1345? Jeg skal være ombord, nemlig. Jeg er også veldig interessert i å høre hvor det kom fra. I tilfelle det blir streik, antar jeg at det vil lande med nok fuel til å gå til CPH? Kjetil |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: NO
Posts: 10,014
|
![]()
Forslår WF.no kvelden før avreise.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Oct 2009
Location: Oslo
Posts: 401
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,609
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Ebeltoft, Denmark
Posts: 5,510
|
![]() Quote:
Hilsen Ole |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Oct 2009
Location: Oslo
Posts: 401
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Oct 2009
Location: Oslo
Posts: 401
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 5,483
|
![]()
Selv om det er planlagt et fly nå, så vil det bli endringer i disposisjonen - og ved en streik så vil det skje store omdisponeringer for å minske konsekvensene for passasjerene og rutenettet.
__________________
“I always wonder why birds stay in the same place when they can fly anywhere on earth. Then I ask myself the same question.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,609
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 5,483
|
![]()
Evt bruk Flightaware.
__________________
“I always wonder why birds stay in the same place when they can fly anywhere on earth. Then I ask myself the same question.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Oct 2009
Location: Oslo
Posts: 401
|
![]()
Okei! :-)
Jeg endte opp med å titte hva flyene hadde gjort på denne ruta de siste 4 mandagene på FR24, og det ser ut som de ofte starter dagen med å fly et stykke (LPA-OSL en gang, f.eks.), men så bruker de resten av dagen på å tøffe rundt i norden, og for det meste faktisk bare fram og tilbake mellom CPH og OSL. Så det lover jo bra med hensyn til at det bør bli enkelt å planlegge for muligheten for at de ikke får tanket på OSL. Skal videre til DUB for å arrangere konferanse, og det bør gå. :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Mar 2013
Posts: 378
|
![]()
LN-RPR -800
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Upgrade me....
Join Date: Mar 2012
Posts: 2,326
|
![]()
Litt ot men
LN-RPR er en flott opplevelse så langt. Med mine 187 sitter jeg svært så behagelig på 28A (krøtter klasse). Hadde alle fly hatt slik plass, så hadde jeg hatt mindre migrene. Bra greier |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SK 1469 trillet inn i gate på OSL | orhel | Flyforum | 67 | 05-02-2013 13:30 |