![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
På den kommende bryllupsreisen vurderer jeg å booke businessbilletter til CUN, men et spørsmål dukket opp i hodet mitt. Om jeg har biz-billetter bestilt fra KLM via ATL, vil man da bli satt på First eller Economy på siste flighten da? Synes ikke websidene til noen av selskapene er særlig informative i sakens anledning...
![]()
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Er ikke 100% sikker, men tror det kun er 'full' C-pris som får F på siste leg. Det finner du imidlertid fort ut om du gjør en prøvebooking på delta.com. Du vil få presentert både seteplan og compartment når du søker tilgjengelighet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Sjekket nå, og det stod "available seats" når jeg søkte på First. Men jeg fikk ikke reservert noe som helst, verken i Eco eller First. Men uansett, problemet er ikke større enn å booke via MEX i stedet for.
![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Fant forresten ut at jeg kunne sjekke med kilden (KLM), og de bekrefter på sin FB-side at bizpax hos KL flyr på First på disse flightene hos DL.
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Delta kjøper 11 777-200ER av Singapore Airlines - Avkreftet av Delta | LN-AFG | Flyforum | 10 | 18-12-2015 15:05 |
DC9-41 (ex. OY-KGB) fortsatt i aktiv drift hos Delta? | Ståle | Småprat | 2 | 03-01-2014 11:47 |
Servering ombord hos KLM og Delta. | Cessna182 | Reiseforum | 9 | 16-02-2011 23:34 |
Booking av billetter gjennom Facebook nå mulig hos Delta | Someone | Flyforum | 18 | 13-08-2010 22:18 |