![]() |
|
![]() |
#1 |
evig optimist
|
![]()
Er det noen som har vært der? Det er en flysimulator for de som ikke vet det. Ikke full motion så vidt jeg kan skjønne, men alikevel en full 737ng-sim, som man kan leie for en billig penge i 30, 45, 60 minutter eller større "pakker".
http://www.flightexperiencethailand.com/ Jeg skal nå i allefall ta meg en liten tur dit når jeg skal nedover nå i februar, sjekke ut hva dette er for noe ![]()
![]() |
#2 |
Born to run
|
![]()
Samme greia som den i Singapore, omtalt i min TR fra i sommer. Ingen bevegelse, mer som å fly en veldig svær microsoft flightsimulator. Samme grafikk iallefall. Men med lyset av, og kun displayet i vinduene er det ganske greit.
Vi valgte en pakke, men i stedet for å ta av, fly et sted for så å lande, tok vi bare noen avganger og landinger. Den gamle i Hong Kong var artigst :-)
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Bangkok Airways Trat-Bangkok og hotell i Bangkok | SNSK | TripReports | 11 | 19-02-2011 17:17 |
My CO experience | krølle | TripReports | 22 | 21-07-2010 19:08 |
Med THAI Oslo-Bangkok-Krabi og Phuket-Bangkok-Oslo del 2 | SNSK | TripReports | 13 | 17-02-2010 20:52 |
Julebord #1 - A Swiss Experience | Someone | TripReports | 6 | 26-01-2010 23:04 |
Flight fra Bangkok til Frankfurt - Thai First Class | gardkarlsen | TripReports | 11 | 10-10-2009 09:09 |