![]() |
|
![]() |
#1 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Oslo nord melder om 3,5 grad - tåke og veldig rått. Bare 2,5 arbeidsdag igjen før man setter nesa mot PMI for 14 dagers ferie.
Ha en flott onsdag. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Se der ja, dagan flyr. Fly-fri dag i dag. Det betyr jobbing på prærien. Helt ok med 5 min til kontoret fremfor 2t 45 min.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Sola calling, nå er vi nesten tilbake til normalen, det regner men vinden uteblir, enn så lenge. Varmt å fint på kontoret hvor det meste av dagen skal tilbringes.
Ha en glimmers onsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Superflyer
|
![]()
Trondheim calling
4 grader og flott rosa himmel på vei til jobb idag, blir jo nesten litt nasjonalromantisk når en ser noe sånn... Anyways...kidsa levert i barnehagen,svigers henter+lager middag så fin ettermiddag. Kjapp treningstur idag, da gårdagen ikke brakte noen. Ha en flott onsdag ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God formiddag fra E34, i retning treskolandet, her får vi brent sotet av ventilene på Vitoen innimellom køene på motorveien.
Her blir det kunde- og forhandlerbesøk i en salig røre, en god dag til dere alle!
![]() |
#6 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Trallarallabom fra Nationaltheatret stasjon, der Narvesen ikke hadde Bris... SKANDALE!
![]() Så da får vi nøye oss med kaffe og vann fra springen i dag. Ellers... ingen planer utover å kansellere eller avkorte litt turer før julen. Stort sett med årsak: "Rita-Bella har bursdag". Ha en fin en
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Prærien, hvor jeg etter en litt kaotisk morgen til slutt kom meg. Ser man på datoen i dag så gjelder det også passe på i trafikken, for plutselig ut av inntett kan det dukke opp en Delorean i 88mph i blindsonen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen fra tåkefylt Berger
Her har man akkurat fått trukket pusten etter en hektisk morgen hvor noen kunder gjorde det litt vanskelig... Så nå har en fått vært litt kreativ og ryddet opp, og noen i japan blir veldig glad for at de får fisken sin ![]() Så da kan en trekke pusten, hente en kaffe og begynne på det jeg egentlig skal gjøre i dag. I kveld blir det en tur i bassenget med jr. Noe som alltid er gøy. Ha en trivelig dag S |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Akersgata. Snart klar for stor fest på Rockefeller for Dagsnytt 18. Det er ikke få sammenfatninger jeg har skrevet fra disse programmene gjennom de siste 19 årene, men ikke så mange det siste. Faktisk husker jeg programmet 1730 også, forløperen. Sending på NRK2 fra 18 til 21, for de som ikke har fått seg billett. Ha en fin-fin onsdag !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
For en kålrabi-dag....
Startet tidlig med bilen ut til TRD og en dag med møter i Oslo. Ikke noe bagasje, så gikk rett igjennom security og til gaten. Sto der og blomstrert og undret meg på hvorfor avgangen min var flyttet frem 25 min... Opp med app, flyet skulle gå det... Nytt blikk på appen, og da kommer det åpenbare ramlende inn i synsfeltet... Jeg hadde booket feil og kjøpt OSL-TRD-OSL, istedet for TRD-OSL-TRD... Så nå sto det en drage på OSL og manglet èn passasjer, mens jeg sto på Værnes og MÅTTE til OSL. Løp ut av sikker sone igjen og til billettkontoret. Følte meg som en skolegutt på vei til rektor, og dragene smilte godt når jeg forklarte problemet. Heldigvis var den ene strekningen i Plus, så den fikk jeg booket om til flyet som skulle gå om 15 min, men jeg måtte kjøpe ny billett til hjemturen. Små kr 2199 fattigere og noen timer senere var jeg tilbake på trøndersk jord, etter en tur gjennom "vaskemaskinen" på ned til TRD med sterk sør-østlig vind. Sånn går no dagan... Reisefri til mandag igjen nå. Heretter skal man dobbeltsjekke bestillingene på forhånd tror jeg. ![]() Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lille, det er blitt lørdag! | Bergern | Flyforum | 21 | 24-12-2017 16:26 |
God onsdag - lille lillejulaften | AirbusTrond | Flyforum | 31 | 22-12-2010 23:54 |
God morgon lille lille juleaften! | zico77 | Flyforum | 19 | 22-12-2009 23:49 |
Denne lille-lille-lille julaften feirer vi.... | BSSW | Flyforum | 24 | 21-12-2008 18:47 |
Ryanair viser frem sin lille .... igjen | EB | Flyforum | 6 | 15-09-2006 15:23 |