![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Oct 2004
Posts: 588
|
![]()
Det ser ut til at de deler på Airbus og Boeing!!
http://online.wsj.com/article/SB1260...cle-outset-box Last edited by Someone; 08-12-2009 at 14:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,330
|
![]()
Endelig...nå skjer det noe hos UA igjen. Gledermeg til å se disse maskinene i UA`s design!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 66,978
|
![]()
Og da er det offisielt fra United.
25 A350XWB (+50 opsjoner) og 25 B787 (+50 opsjoner). Levering fra 2016 til 2019 og skal i første omgang erstatte 767 og 747, men også 777 på sikt. Når det kommer til 350, ser det ut som om de i første omgang bestiller -900 modellen. For 787 så sier de ikke noe, men skal den brukes som 767 erstattning er vel sjansen stor for at det blir -8 i første omgang? http://finance.yahoo.com/news/United....html?x=0&.v=1 Quote:
Last edited by Someone; 08-12-2009 at 14:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Trondheim
Posts: 3,549
|
![]()
Det var gode nyheter for både Boeing, Airbus og de reisende!
Når det gjelder 757´erne deres, så får vel de trave videre til noen finner det for godt å komme med en avløser for denne flotte sliteren!? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
Location: På bakken
Posts: 8,259
|
![]()
Airbus har vel (indirekte) lansert A321 med winglets som en god B757-erstatter, i hvert fall domestic US?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,419
|
![]()
UA bruker ikke 757 på samme måte som f.eks. CO, så A321 eller 737-900 dekker nok fint UA's behov når tiden kommer.l
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 66,978
|
![]()
Og ser ut som de klarer seg med relativt små forhåndsbetalinger til Airbus og Boeing
http://www.flightglobal.com/articles...ng-orders.html Quote:
Slik jeg skjønner det så planlegges det en beslutning om en eventuell narrow-body ordre i 2010 Last edited by Someone; 08-12-2009 at 16:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Jan 2006
Location: Sacramento, CA
Posts: 12,672
|
![]() Quote:
![]() Grattis til UA. Skulle tro de har ansatt tidligere innkjoepssjef i SAS. Fatter ikke hvorfor de ikke satser paa en flytype.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,419
|
![]() Quote:
En A321 i PS-konfig klarer nok transcon uten større problemer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Jan 2006
Location: Sacramento, CA
Posts: 12,672
|
![]()
Men saa har du SAN/SEA/LAX/SFO til IAD med mer... Det er kun 8 PS fly av 95 752
Tror Dr. Johnsen er uenig med deg naar det gjelder enhetsflaate |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,660
|
![]()
ka med tupolev 204/214... kan ikke UA bestiller dem?....hehe
__________________
01.7.12 OSL-SVG DY544 B737 29.8.12 SVG-FRA LH875 B737-500 29.8.12 FRA-VIE LH1242 A320 01.9.12 VIE-FRA LH1243 B737-300 01.9.12 FRA-SVG LH878 CRJ700 07.9.12 SVG-OSL DY B738 09.9.12 OSL-SVG DY B733(?) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Browncoat
Join Date: Oct 2007
Posts: 6,251
|
![]()
DET blir populært blant kundene...
![]() For de som ikke tok det, så var jeg "ørlite" sarkastisk her...
__________________
"The human body can be drained of blood in 8.6 seconds given adequate vacuuming systems." - River Tam |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,680
|
![]()
De bestiller både 787 og A350, så velger de den av dem som klarer å levere
![]()
__________________
mvh Med småfly/*mikro 2009: ENBO,AL,SD,Stryn*,VA,BN,ST,RS,NK,EV,RA,HT,MS,LK,ML ,SG,TC,AN,SK,RG 2010:ENBO,OV,AL,ML,KB,RM,BN,NM,NK,EV,SK,LK,HT,MS,S T,EFKE,Stryn*,SO,HD,ZV,BR,EN 2011: ENBO,RK,NK,DU,EV,SH,MS,SR,HK,HF,NA,HV,MH,BV,BS,SS, VD,KR,AT,RA,HT,ST,EN,OL,KB,ML,AL,OV 2012:ENBO,EN,AN,LK,SH,EV,ST,MS,HT,RA,NK,HS |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,419
|
![]()
SÅ smarte er ikke Tilton & Co .... men jeg liker tankegangen din!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Flysitter
Join Date: Oct 2010
Location: HMR/ENHA
Posts: 6,944
|
![]() Quote:
Egentlig overaskende de ikke har VLA i bestilling men tipper det kommer en 777X ordre da denne er lansert |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,419
|
![]()
Et litt bedre bilde supplert av UA ..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Erfaringer med Qatar - A350 vs B787 | fuglern | Småprat | 13 | 12-10-2017 20:55 |
United endrer ordre fra 35 A350-1000 til 45 A350-900 | Someone | Flyforum | 0 | 06-09-2017 14:29 |
THAI bestiller B77W, B787, A350 og A320 - Og forhandler om flere flykjøp | haavig | Flyforum | 23 | 15-11-2012 09:19 |
Continental bestiller 5 x B787-9 | brendas | Flyforum | 14 | 16-03-2007 01:02 |
B787 eller A350 med hyppige besøk på GM... | Blubird | Flyforum | 0 | 01-07-2006 11:03 |