![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei.
Jeg tar med familien på tur til Thailand nå om en drøy uke. På returen til Norge vil vi måtte slå ihjel en del timer på flyplassen. Jeg regner med at jeg har tilgang til lounge gjennom EBG status, samt at kona får være min gjest og at det går greit å få med barna. Det ser ut som om Thai har flere lounger og jeg lurer på om det er noen som har tips til hvilken som er best? Er det evt andre lounger jeg har tilgang til gjennom EBG statusen som kan være bedre enn Thai sin? Takk for alle svar! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hei og velkommen på forumet.
Biz loungene til TG er nokså like. Den på D piren er forbeholdt dem som reiser biz, mens de på E og C er åpen for alle med gullkort. Servering og møblement er likt i alle, så velg den loungen som ligger nærmest din gate. Du kan også få tilgang til SQ sin lounge med EBG kortet. Den har dog litt begrensede åpningstider hvis du har fly sent på kvelden. SQ Loungen ligger på A piren. God fornøyelse! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
http://www.thaiairways.com.au/thai_a...sses.asp?id=26 Av de jeg har vært i har det vært "same shit" uansett hvilken lounge jeg valgte, dvs veldig fullt sent på kvelden. Litt småsnacks og øl, men ikke noe å rope hurra for. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Og ikke regn med at barna får være med inn. Du har iallfall ikke krav om det, men jeg har selv fått med familien inn når flydd sk eco extra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Quote:
BF ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Reglene i *A sier en gjest kun sas sine egene lounger som er en gjest eller nermeste familie f.eks barn men de pleier å være noe fleksible så lenge det ikke er veldig fult
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Tusen takk for svar - og beklager feilposting. Rookie-mistake :-)
Er SQ sin lounge bedre enn TG? Vi må brenne av en del timer ettermiddag og kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Siden vi først diskuterer BKK skyter jeg inn et lite spørsmål på siden.
Jeg må mest sannsynlig gjennom BKK neste uke, og har forstått det slik at EBP har adgang til Thai First Lounge i noen tilfeller. Etter en del Googling finner jeg gamle tråder med en del motstridende info, så jeg er litt i tvil hva som stemmer her. Noen som har oversikt over hvilke lounger EBP får tilgang til? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
SQ har bedre mad og drikke, efter min subjektive mening.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Ankomst i BKK = fulgt fra flyet gjennom fast track immigrasjon. Connection i BKK = følges forbi alle køer til valgfri lounge, inkl Thai First lounge. Last edited by Commuter; 05-10-2012 at 18:42. Reason: Urk, autocomplete-feil |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Lounge tilgang i Bangkok | pollymoe | Reiseforum | 1 | 07-04-2011 07:15 |
Bangkok Airways Trat-Bangkok og hotell i Bangkok | SNSK | TripReports | 11 | 19-02-2011 17:17 |
Med THAI Oslo-Bangkok-Krabi og Phuket-Bangkok-Oslo del 2 | SNSK | TripReports | 13 | 17-02-2010 20:52 |
Hilsen fra domestic Thai lounge i Bangkok | gardkarlsen | Reiseforum | 26 | 18-11-2009 15:44 |
Besøk på Royal First Lounge på Suvarnabhumi flyplassen i Bangkok | gardkarlsen | TripReports | 5 | 03-10-2009 09:32 |