![]() |
|
![]() |
#1 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,546
|
![]()
Ingen spøk å drive flyselskap i Nigeria ...
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jan 2011
Posts: 310
|
![]()
Kjedelig for denne karen: http://burningholesinthesky.wordpress.com/
Har fulgt bloggen hans en stund, absolutt leseverdig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Apr 2010
Location: Mosterhamn
Posts: 131
|
![]()
Kjipern.
Har en del kompiser fra Nigeria i PLZ på en av de mange flyskolene der, og alle vil hjem og fly for Arik. Alle drømmer om å fly A340-500. Satser på de ikke legger ned internasjonalt og da..
__________________
April: OSL-PLZ |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Mar 2008
Posts: 329
|
![]()
Arik kan kun eksistere så lenge hvitevaskingen får gå uforstyrret, men om det nå er stopp er vanskelig å si. Jeg tipper vi ser Arik ute og flyr igjen så fort noen bunker med cash har byttet hender. Disse driftsstoppene skjer med gjevne mellomrom.
Da jeg fløy der var det kun to nigerianske piloter på A345, og HiFly nektet beint å ta inn flere. -eggs |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Jan 2006
Location: Mosjøen
Posts: 3,123
|
![]()
Da er Arik i gang igjen på innenriks. Stoppen skyldes en kjedelig misforståelse ifølge Business Daily.
Quote:
Last edited by Desk pilot; 22-09-2012 at 22:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Mar 2008
Posts: 329
|
![]()
Som forventet, denne gangen.
Men eventyret om Arik kan kun ende på én måte... -eggs |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Mar 2011
Location: Stavanger
Posts: 647
|
![]()
På hvilken måte da? For en som vet ingenting om dette selskapet eller nigeriansk luftfart, er det shady business med alle selskap i Nigeria eller er det spesielt dette selskapet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
Posts: 5,928
|
![]()
eggs har laget en fin reiserapport fra Nigeria tidligere:
http://forum.flyprat.no/showthread.p...highlight=arik |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Mar 2008
Posts: 329
|
![]() Quote:
-eggs |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,325
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,546
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Mar 2011
Location: Stavanger
Posts: 647
|
![]()
Et korrupt land ja. Da må det vel være mulig å kjøpe seg nye venner?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Mot slutten for C-17 | Someone | Flyforum | 4 | 02-12-2015 18:48 |
Mot slutten for 737-classics hos BA | Someone | Flyforum | 5 | 11-11-2014 22:42 |
Mot slutten for Gulf Air? | jb1 | Flyforum | 0 | 30-01-2012 22:07 |
Hooters Air mot slutten? | LN-MOW | Flyforum | 11 | 29-03-2006 15:42 |