![]() |
|
![]() |
#1 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Noen som har erfring med å skaffe seg visum til Aserbajdsjan? Hvor lang tid tok det?
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Har ikke hatt det etter at en ikke fikk ved ankomst lenger, men mener det er tre uker om de har ambassade i Stockholm.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Ambassaden i Stockholm opplyser om 5-15 dager, pluss lenger i ved stor pågang om sommeren.
"Time required to obtain visa To obtain a visa applicants should allow from 5 to 15 working days irrespective of type visa they apply for. Please note that due to a higher number of applications in the summer season it may take longer than the usual time required. It is strongly recommended that applicants make travel arranges after their visas have been issued." |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Høres ut som en no go. Å være "gounded" i 3 uker er ikke aktuelt.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Grei måte å slippe turister..
Har selv tenkt muligheten, men ikke lenger... Never mind mange andre land er mer vennligsinnet . |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Man kan eventuelt fly til TBS og få det på dagen der uten LOI også. Men ingen garanti ring først!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Takk for tips, kan jo sjekke det om jeg først er i de traktene.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Visum til Vietnam | MisterOlsen | Reiseforum | 10 | 24-07-2012 10:24 |
Innvilget Visum til Kina, bytter av reisedato? | VirreVapp | Reiseforum | 16 | 03-03-2012 15:24 |
Til Singapore via Beijing - Visum? | SpotOn | Reiseforum | 2 | 27-10-2009 09:15 |
Flystyrt i Aserbajdsjan | ENGM RAMP | Flyforum | 0 | 24-12-2005 05:51 |
Visum-kaos til USA efter oktober 2005 | HenrHans | Flyforum | 6 | 10-05-2005 11:51 |