![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Bergen. Dobbel espresso inntas før det er full fart mot Flesland igjen. SAS sin innsjekk har vært 'overbelastet' det siste døgnet så dermed havnet jeg på et mindre hyggelig sete, men satser på at gate greier å fikse noe bedre for meg.
Mot slutten av uken er det av gårde til Pakistan, og mye skal forberedes før den tid. Det er dermed et par tettpakkede dager foran meg, så det er bare å kjøre på. Ha en strålende mandag alle sammen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God morgen fra kantina... 4 dager Munchen, bare kos. Ingen skjennepreken fra en eldre drage i *G sjekkinn som for 10 dager siden fortalte oss at vi ikke kunne bruke Fasttrack. Og det gikk som en dröm i FT i dag også.
Ha en fin uke alle sammen, det skal vi ha... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God mandag fra Hovedstaden. I dag testet jeg første morgenbåt fra Vollen, og det var ganske digg å sitte med latten sin og se soloppgangen over Oslofjorden... Etter lang tids "grounding" skal jeg endelig ut og fly igjen - men for første gang på 13 år er det ikke stand-by i tjenesten :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Forus. Skikkelig kald morgen i dag. 7 grader føltes absolutt ikke ut som 7 grader. Halv dag på Forus før jeg beveger meg videre til det andre kontoret i byen. Har ikke vendt meg til enda å gradvis jobbe mer i sentrum. Kjipt å gå i fra og kjøre mot køen til å kjøre med den. Ser frem til at ONS sparker i gang i morgen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillehammertoget opp mot OSL. Tenkte å teste ut SQ777's anbefaling i togtråden, og det er jo ikke så galt.
Forøvrig ønsker jeg bare å grave meg ned under dyna i minst en måned, men isteden er det ut til dyst. Så får man se om det blir varm frokost eller iskrem på Sun Air idag. Ha en fjong en! Fnate - selvutnevnt flyspesialist
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
God morgen fra Stavanger. Rakk et fly tidligere fra BGO. Damen mente 20e var passende når alle midtsetet var ledig samt gang og vindu ved nødutgang. Med gull og C ble det en selvoppgradering der... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra OSL. Frokost inntatt i kantinen før SAS til AMS. Tilbake med DY i kveld -- blir en lang dag!
Ha en god uke! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Amatør
|
![]()
God morgen, merket godt at høsten er på anmarsj på flere vis i dag - en flott soloppgang, løvet begynner å falle, det lukter svidd støv av varmeapparatet på bussen..nå snakker vi bare om få dager før sommerjakka må frem igjen!
Forhåpentligsvis er det en grei mandag på jobb, og etterpå venter middag med gode venner. Prøv å ha en fin dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra hovedstaden. Klar til å ta fatt på siste arbeidsuken innen solenergi og silisiumprodukter. Begynner dagen med sluttsamtale hvor HR skal stille masse vanskelige spørsmål
![]() Last edited by Someone; 27-08-2012 at 08:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Mandag? Lurer på hvordan det egentlig er å jobbe A4
![]() Ole Lukkeøye, here I come
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra KRS.
Sol i dag også men ikke like bra temp som i går. De neste dagene skal det visst bli øse-pøse vær igjen! Da er det like greit at man jobber inne på kontor. Ingen store planer verken for dagen eller uken. Ha en fin en! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra EU, retur med SK i ettermiddag. Sete blir det nok også hvis de lar meg sjekke inn på nett, da...der er det bare tull om dagen.
Ha en fin dag med sete eller ståplass.
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
Da var vi så smått i gang vestpå også .... vår venn som er oppkalt etter han-dere-vet-i-tårnet har bestemt seg for å mobbe folket noe lenger vest enn planlagt, så det blir ikke mye ruskevær vi får se her hos meg. Men litt regn, torden og potensielle tornadoer blir det nok likevel så vi slipper ikke helt unna. Men tidlig på høsten ennå og god tid for Vårherre å fininnstille siktet mot Georgia ..
Da er straks arbeidsuka i gang. Har en tredagers helg å se frem mot, så motivasjonn er upåklagelig. 737-koppen er fylt, mailboksen er i ferd med å fylles med helgens morro og det skulle være klart til start ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgon från Andaz Wall Street. Trevligt hotell det här.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Overlever vel. Under tvil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
![]() God ettermiddag fra Narvik. Her er første del av arbeidsdagen slutt. Nå skal resten av kvelden brukes til anbudsregning og forberedelse av en presentasjon til i morgen. En god arbeidsdag bør jo tross alt vare i 16-17 timer, slik at det føles at man har gjort noe fornuftig! Trøsten for være at morgendagen blir minst like ille... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hiiiidihoooo fra Chicago. Formen er god etter en alt for kort helg.
Denne uken byr paa dagstur til LA i morgen (som alltid er show), full pupp i Chicago resten av uken foer Labor day og St. Regis Bal Harbor venter til helgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Grei svømmetur i Ulsrudvannet i dag, god plass i motsetning til byens svømmehaller.
Med værmeldingen framover spørs det vel om det ikke var siste svømmeturen utendørs her i landet i år.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag morgen | EB | Flyforum | 22 | 11-05-2009 20:49 |
God mandag morgen... | EB | Flyforum | 20 | 20-09-2005 10:47 |
God mandag morgen | EB | Flyforum | 24 | 12-09-2005 19:47 |
God mandag morgen | Farmer | Flyforum | 9 | 15-08-2005 11:40 |
God mandag morgen... | EB | Flyforum | 11 | 24-01-2005 18:44 |