![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Varmt på hotellet i natt her på Gardermoen enda vinduet stod på full lufting - så det blei dessverre dårlegt med søvn...
Men men, er vel bare å hive seg rundt og komme seg til en utenlandsgate for å fly SAS sin smågris, LN-RPX til London - der venta Air Canada som skal ta meg til direkte til St. John's i en Airbus A319-100 Ut på tur - aldri sur! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå ytre, gråe Trondheimsfjorden. Her starta dagen som vanleg tidleg. Turen går til byn igjen, for planlegging av nytt tak på hytta og slikt. Takpapp er tungt å bære i bratte bakkar.
Elles er dette dagen for å minne ein gamal pilot, som har betydd mykje for oss alle, sidan han ikkje berre var pilot her nede på jorda, Neil Armstrong.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Frokost, dusj også er det bare å pelle seg til arktitektenes gullgruve aka Gardermoen for en seriøs arbeidsøkt ikveld - kjenner det skal bli hørvelig godt med ett par dager fri nå.
Sol og regn om hverandre, men ser ut som sistnevnte vinner kampen utover dagen. Dach!
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Sandaker. En bedre frokost med hjemmelaget juice er inntatt og nå venter litt avslappning på sofaen før diverse besøk skal unnagjøres senere idag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Mornings fra Bergen! Avslappende dag i dag, og med tendenser til sol ute blir det kanskje en kjapp tur på fjellet. Blir litt jobbing i ettermiddag, og tilbake til Oslo i morgen.
Ha en strålende søndag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen. Står jeg opp senere enn det jeg pleier å gjøre? Ja. Er formen min redusert etter nattas festligheter? Ja. Søvntid ca 4 1/2 time fra 7:30 i dag.
![]() Last edited by Hypern; 26-08-2012 at 12:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag Forbereder morgendagen og deretter bevege meg til kjøpesenteret på Romerike for en kirkekaffe eller noe annet før man dumper ned i et blått stoffsete en times tid. Ha en fortreffelig dag
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Fin temperatur, sol fra blå himmel, nesten ikke vind, og terassen på hytta er virkelig stedet i dag. Nå skal bare resten av dagen nytes. Det kan jo fort bli den siste sommerdagen i år.
Hvem vet? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Ble solide 12 timer på øret i natt, etter en hard uke med mye aktivitet og lite søvn. Kunne lett hatt 12 til, men det må pakkes og forberedes til en tilsvarende runde som starter med "leke-BA" til Ålborg eller Århus imorgen.
Bør sikkert sjekke billetten i løpet av dagen så jeg ser hvor jeg skal. Ha en fin en folkens.
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
*dobbelgrynt* ... Sitter her som vanlig i morgenstillheten med kaffen min mens katta roter rundt i buskene... Bikkja ville ut ved halvseks-tiden, og da jeg skulle slippe ham inn igjen, ble jeg oppmerksom på noe som hørtes ut som fortvilet mjauing på avstand. Dermed måtte man ut og etterforske litt, og til slutt klarte jeg å lokalisere katta høyt oppe i et tre... Da jeg lyste opp i treet, hørte jeg plutselig knasing og brasing og *dunk* og så var katta på bakken. Ikke sikker på om han hoppet eller falt. Mulig han ble skremt av lyset. Men jeg slapp ihvertfall å hente stige.
I dag går turen til 57th Fighter Group for brunch, en restaurant med WWII-tema som ligger ved rullebanen på PDK, som er en av Atlantas mange biz-flyplasser. Skal bli artig å se fly igjen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
God søndag herfra, forresten. Tror ikke det skjer så mye i dag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God ettermiddag fra OSL. Er halveis på min ukentlige tur nordover, bare venter på siste hoppet til EVE. Det blir en ny hektisk uke, men etter den så tyder det på at det blir litt roligere fremover. Det blir i grunnen helt greit kjenner jeg. Ellers er det nå 5 uker til det blir en liten miniferie i USA, med litt NFL og litt annen morro. Det gleder jeg meg til!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Skiathos. I dag har jeg nesten fått et fly i hodet, og det var en fin opplevelse. Og ellers er det 36 pluss og det finnes Mythos. God søndag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tidleg laurdag frå CAN | roger | Flyforum | 14 | 24-09-2017 02:06 |
God fredag fra badeturist på Gardermoen | robertaas | Flyforum | 20 | 23-01-2016 00:34 |
God lørdag fra Gardermoen(!) | Twin Otter | Flyforum | 17 | 07-04-2013 01:57 |
Tidleg God Morgen fra Nordvestlandets hovedsted, Ålesund! | LN-REF | Flyforum | 19 | 01-06-2011 16:31 |
God morgen fra Gardermoen | ENGM RAMP | Flyforum | 5 | 11-06-2007 11:32 |