Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 11-08-2012, 09:52   #1
OJB
ScanFlyer Rusty

Default God morgen lørdag 11.august

God morgen fra Forus,
Noe grått og overskyet her , staser på at det klarer opp utover dagen.
Her er morgen operasjonskonferansen med riggen ferdig og det blir å være i vaktmodus gjennom helgen.
Planlegger en tur til Stavanger sentrum for å kikke på dampskipene i løpet av formiddagen.
Ha en fin dag og fortsatt god helg.
OJB is offline   Reply With Quote
Old 11-08-2012, 09:55   #2
sirpjalle
ScanFlyer Mile High Club

sirpjalle's Avatar

Default Re: God morgen lørdag 11.august

God morgen fra Austre Åmøy. Stille og rolig på morgenen. Noe småkjølig enda, men jeg regner med at det kommer seg i løpet av formiddagen.

Blir litt diverse som må gjøres på og rundt hytta, så det blir ikke en dag med avslapping.

Nuvel, ha en fin en forumister.
Old 11-08-2012, 10:12   #3
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Mornings fra de nordre delene av Telemarkskysten. BlikkStille ute, så får satse på at de få skyene forsvinner helt. Blir vel ganske rolige aktiviteter idag, før det blir med vin og god mat i kveld. Ha en fin dag
Old 11-08-2012, 10:55   #4
fluxie
Flyprat fusentast

God morgen fra Drammen.
Stille og rolig her i dag. I morgen er det rundt hele Europa for å komme seg til LHR, så det blir nok sitting i morgen. Kanskje en tur på Spiraltoppen er godt for kropp og sjel

Ønsker dere en fortryllende lørdag!
fluxie is offline   Reply With Quote
Old 11-08-2012, 11:06   #5
Commuter
ScanFlyer Silver

God morgen fra Bergen.. Hadde for en gangs skyld en helt rolig kveld i går, og fikk kost meg med Høyt Spill og litt godt i glasset. Ikke helt imponert over forfatteren enda, men historien er interessant nok i alle fall.

I dag blir det ut for å shoppe ny sovepose, for festivallivet er under en uke unna. Utover det satser jeg på en avslappende helg uten alt for mye galskap.

Ha en strålende lørdag alle sammen!
Commuter is offline   Reply With Quote
Old 11-08-2012, 11:16   #6
Henshaw
ScanFlyer Dusty

Henshaw's Avatar

Morn fra Sandefjord.
Ser ut til å være et innslag av sommer, selv om man ikke får så mye bruk for det, da mye av dagen kommer til å gå med til å finne ut hvor mye skrot o.l. jeg trenger på hybel i Oslo. Pakkes ned må det også gjøres.

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old 11-08-2012, 13:17   #7
Thomas
ScanFlyer Rusty

Lørdag my a$$!
Sykkeltur, middag, dusj og vakt til det blir lyst igjen - det er helgen sin det!!

Have fun.
Old 11-08-2012, 15:02   #8
AirbusTrond
ScanFlyer Mile High Club

AirbusTrond's Avatar

God lørdag fra Gamlebyen, med lydavstand til Øyafestivalen. Ingen gratisbilletter på meg i år, men hyggelig med litt liv i nabolaget. Iskaffe inntas før en tur ut i byen, for nå har det kommet noe som jeg har hørt kalles "sommer" til byen. Ja, nå er det mye rart, dere! God lørdag videre!
AirbusTrond is offline   Reply With Quote
Old 11-08-2012, 17:47   #9
Tommy777
ScanFlyer Mile High Club

Tommy777's Avatar

God morgen fra Chicago. Her er man godt plantet paa sofaen etter en lang frokost. Damen dro akkurat til frisoeren mens undertegnede har Apple TV tunet paa Yankees- Blue Jays.

Etter kampen, blir det en tur opp til Audi Exchange og Ryan som dingler en gulrot foran meg. 2013 RS5 har akkurat ankommet, foerste aaret den er tilgjengelig i USA. Karbonbremser har den ogsaa faatt! Vi faar se om jeg klarer aa motstaa fristelsen med en nyankommet bonus paa kontoen. 67K USD er ikke akkurat dyrt for en slik bil. Tipper She E Oen setter foten ned siden man har nytt hus under bygging.. Oh well, skal ihvertfall nyte bilen i helgen
Tommy777 is offline   Reply With Quote
Old 11-08-2012, 17:58   #10
LN-FHU
Superflyer

LN-FHU's Avatar

Quote:
Originally Posted by Tommy777 View Post

Etter kampen, blir det en tur opp til Audi Exchange og Ryan som dingler en gulrot foran meg. 2013 RS5 har akkurat ankommet, foerste aaret den er tilgjengelig i USA. Karbonbremser har den ogsaa faatt! Vi faar se om jeg klarer aa motstaa fristelsen med en nyankommet bonus paa kontoen. 67K USD er ikke akkurat dyrt for en slik bil. Tipper She E Oen setter foten ned siden man har nytt hus under bygging.. Oh well, skal ihvertfall nyte bilen i helgen
Har vært så heldig å fått teste RS6 og RS4 og er den noenlunde i nærheten av disse......... OMG !!!!!!!!

Frode H.
LN-FHU is offline   Reply With Quote
Old 11-08-2012, 19:46   #11
Bizflyer
FinalCall.travel/no

Bizflyer's Avatar

God aften fra Blokhus, DK!

Dagen begynte med soling og bading på stranda. I dag har vært en av meget få dager i året hvor det er varmt nok og lite vind til å ha det fint på de danske strender. Bading i bølgene og sandslottlaging med ungene var festlig.

I ettermiddag dro vi til Ålborg og fikk lagt igjen 1900 kr på Bilka. Mange gode tilbud, så det er nok en del penger spart i det. Fikk også kjøpt meg et par flasker St Emilion Grand Cru til bare 69 kr på tilbud, og en Ripasso på tilbud til 39. Får håpe at det er drikkenes. Artig å prøve noe nytt!

I morgen går turen hjemover igjen. Har vært noen deilige dager her i DK, bortsett fra det med bilen da. Regningen kom på 7200 kr. Men hadde jeg gjort det samme hjemme hadde det minst blitt 2500 kr dyrere. Så aldri så galt at det ikke er godt for noe. Prisforskjellen bestod i at timeprisen for arbeid kun var på 360 pluss moms. På mitt vanlige verksted i Norge er prisen 850 pluss mva. Og merkeverstedene tar vel minst 2-3 hundrelapper mer. SÅ jeg skal sannelig vurdere å dra ned der neste gang noe som krever mange arbeidstimer skal gjøres på bilen. Så Hune Autoverksted får tommel opp herfra!

Nå nytes et glass avkjølt hvitvin og man har saktens noen drikkevarer liggende klar i kjøleskapet som selskap til spydkastfinale og håndballfinale. Måtte vi vinne hele greia!

Fortsatt god lørdag, folks!

BF

There is only one way of flying! In Businessclass Åff kårs!
Bizflyer is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2012, 00:17   #12
litt-amatør
ScanFlyer Molded

Quote:
Originally Posted by Bizflyer View Post
God aften fra Blokhus, DK!

Dagen begynte med soling og bading på stranda. I dag har vært en av meget få dager i året hvor det er varmt nok og lite vind til å ha det fint på de danske strender. Bading i bølgene og sandslottlaging med ungene var festlig.

I ettermiddag dro vi til Ålborg og fikk lagt igjen 1900 kr på Bilka. Mange gode tilbud, så det er nok en del penger spart i det. Fikk også kjøpt meg et par flasker St Emilion Grand Cru til bare 69 kr på tilbud, og en Ripasso på tilbud til 39. Får håpe at det er drikkenes. Artig å prøve noe nytt!

I morgen går turen hjemover igjen. Har vært noen deilige dager her i DK, bortsett fra det med bilen da. Regningen kom på 7200 kr. Men hadde jeg gjort det samme hjemme hadde det minst blitt 2500 kr dyrere. Så aldri så galt at det ikke er godt for noe. Prisforskjellen bestod i at timeprisen for arbeid kun var på 360 pluss moms. På mitt vanlige verksted i Norge er prisen 850 pluss mva. Og merkeverstedene tar vel minst 2-3 hundrelapper mer. SÅ jeg skal sannelig vurdere å dra ned der neste gang noe som krever mange arbeidstimer skal gjøres på bilen. Så Hune Autoverksted får tommel opp herfra!

Nå nytes et glass avkjølt hvitvin og man har saktens noen drikkevarer liggende klar i kjøleskapet som selskap til spydkastfinale og håndballfinale. Måtte vi vinne hele greia!

Fortsatt god lørdag, folks!

BF
Merket at jeg ble litt misunnelig nå med bølger og litt varme i vannet på stranden i Blokhus. Fint å være der i august.

Ble jo en spennende OL-finale i håndball og må jo spørre deg om du fikk sett den? Så til min store overraskelse at dansk TV DR, som har sendt så mye kvinnehåndball i hele OL, faktisk droppet selve finalen. Merkelig. Gikk heller ikke på SVT, så jeg. Og ettersom jeg selv på feriehotel Nordsøen har hatt blandede og ustabile erfaringer med å få inn NRK der, håper jeg ikke det bare ble avkjølt hvitvin, men håndballfinale også.
litt-amatør is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2012, 00:45   #13
Bizflyer
FinalCall.travel/no

Bizflyer's Avatar

Quote:
Originally Posted by litt-amatør View Post
Merket at jeg ble litt misunnelig nå med bølger og litt varme i vannet på stranden i Blokhus. Fint å være der i august.

Ble jo en spennende OL-finale i håndball og må jo spørre deg om du fikk sett den? Så til min store overraskelse at dansk TV DR, som har sendt så mye kvinnehåndball i hele OL, faktisk droppet selve finalen. Merkelig. Gikk heller ikke på SVT, så jeg. Og ettersom jeg selv på feriehotel Nordsøen har hatt blandede og ustabile erfaringer med å få inn NRK der, håper jeg ikke det bare ble avkjølt hvitvin, men håndballfinale også.
Neida! Her på Danland i Blokhus har det både NRK og TV2, så håndballfinale ble det, og Hurramegrundt vi vant jo!!! Så det ble feiret med både Tuborg og Jägermeister!!

Men nå er det leggetid ettersom vi skal hjem med Superspeed kl 1215 i morgen! Nesten litt synd for de melder en fantastisk dag i morgen også! Sannelig på tide at det ble litt sommer i år også!!

BF

There is only one way of flying! In Businessclass Åff kårs!
Bizflyer is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2012, 02:37   #14
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Quote:
Originally Posted by litt-amatør View Post
Så til min store overraskelse at dansk TV DR, som har sendt så mye kvinnehåndball i hele OL, faktisk droppet selve finalen. Merkelig. Gikk heller ikke på SVT, så jeg.
Men her i Amerika gikk finalen live og direkte på NBC.
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2012, 05:10   #15
Tommy777
ScanFlyer Mile High Club

Tommy777's Avatar

Quote:
Originally Posted by LN-FHU View Post
Har vært så heldig å fått teste RS6 og RS4 og er den noenlunde i nærheten av disse......... OMG !!!!!!!!
Har bare en ting aa si... W O W!! Testbilen har ceramic brakes og stopper paa en femoering.

Selv om den bruker 4,1 sekund 0-100, tror jeg det er faa biler som kan holde foelge paa alt annet enn en flystripe

Tror nok det blir ny bil, ja....

Last edited by Tommy777; 12-08-2012 at 05:12.
Tommy777 is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules