![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det er helg og loppekassa så fort -DYC velger å treffe betongen, litt knoting i Varna med sykdom ombord gjorde sitt til at kjerra er 3 timer sen, så her sitter man å ser på polakkene som kjører lift opp og ned mens de setter opp nye vegger før de gamle skal rives.
Oh well, på tide å tusle igjennom charterhelvete å finne igjen bilen, så akkurat TCAS sin A330 taxe forbi, bør komme meg ut før den flokken kommer ![]() Ha en fin-flott Fredag!
![]() |
#2 |
Superflyer
|
![]()
Go mårnings fra Trondheim
![]() Nydelig blå himmel her, idag er det best å sitte ute( etter jobb selvfølgelig ) å nyte noe kjØLig drikke i gode venners lag. Akkurat det jeg at tenkt å gjøre ![]() ![]() ![]() Ha en fantastisk dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra gullstua på OSL, noen andre forums medlemmer innom her nermeste time?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo, hvor det er i fer med å klarne opp etter nattens regnvær. Etter jobb bærer det på Lompa for Fly&øl
![]() Ellers får min bedre halvdel besøk av en venninne fra Tyskland i helgen, så jeg får vel gjøre som Basil Fawlty.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
Litt av hvert som står på tapetet i dag og. En kjapp tur til legen med frøkna som måtte på SUS i går og en tur innom Idsøe for å få tak i noe godstoff til lørdag. Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Her skal dagen begynne skikkelig kjipt, nemlig med tannlegen for å stappe inn litt plombe der det har falt ut. Litt tilhenger av å sette krone på hele gapet egentlig. Deretter blir det særiøs optur med Fly&Øl. En kontrastenes dag, altså. Ha en fin dag folk og barbarer. Barbarene ser jeg vel igjen i kveld.
![]() |
![]() |
#7 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Dagen startet friskt her i sør med morgentrening.
Det gjorde sikkert godt vil jeg tro. Føles litt sånn også faktisk, selv om det er litt flaut å si det! Kontoret er inntatt og når den arbeidsdagen er ferdig er det hjem for en ettermiddagslur før det blir kvelds og nattejobbing igjen. Det meldes regn her i hele kveld/natt/morgen formiddag, så man går visst ikke glipp av noe stort. Gleder meg desto mer til lørdagen da. God helg og ha et hyggelig øl&fly treff i aften de av dere som er i Tiggerstaden! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() Ellers grynt fra Oslo. Jobbet som frivillig bartender i natt til kl 03:00. Ikke i seng før 03:45. Opp kl 07:00 for jobb og det merkes. Men heldigis bare trøtt og ikke bakfull som man ellers kunne vært. Det hadde ikke gått. Det er helt greit å være edru og man må jo strengt tatt være det som bartender. Blir nok noen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Det er bare noe med konseptet tannlege.
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag, blir privat Fly&Øl på OSL om ikke lenge. Ha en god helg!
![]() |
#11 |
Amatør
|
![]()
Vi er to der Fnate, konseptet "tannlege" er og blir ræva - uansett åssen man vrir og vender på det!
![]() Uff, herregud så godt det er med fredag! Når det er så mye å gjøre på jobb at man ikke rekker å fylle kaffekoppen på morran er det ille..ikveld blir det hvertfall alkolholen som skal få satt i gang helgen. ![]() Ha en fin dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra hagen til svigers på Røa. Hvor er dette møkkaværet alle har klaget over?
![]() I kveld er det full rulle i hovedstaden og konen skal luftes. God helg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag/ettermiddag fra Forus,
Lunchtid, første del av dagen har vært litt mer hektisk enn vanlig. Tåke på deler av Helgelandskysten og i havet skaper ekstra aktivitet for å få folk og utstyr til/fra PPI. Vitale deler flysendt med WF endte opp i Mosjøen i steden for SSN. Det skaper kjedereaksjon med å få frem utstyret til PPI raskest mulig. Hyggelig å lese Stavanger Aftenblads fredags magasin PLUSS idag med god omtale av Astor Gjerde som en av seniorene blant spotterne på Sola. Jeg kan huske vi traff hverandre på Sola allerede midt på syttitallet der vi snek oss rundt i buskene for ikke å bli tatt av "pinken" eller militærvesenet med kamera i hånden. De gamle blir eldst ! Ha en fin dag og god helg alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra Ramma. En tøff uke er i ferd med å renne ut, til tross for at den bare har vart tre dager. Skoleårets begynnelse kommer like ubeleilig hvert år. Men i morgen kan man heldigvis sove....
Varslet heftig uvær i dag. Noen fronter som planlegger å møtes i området. Velvel - vi får sikre det som sikres kan... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God ettermiddag fra Majorstuen! I kveld blir det pre-party med hageselskap i Solveien, før det blir bryllup med tilhørende festligheter i Holmenkollen i morgen!
Ha en strålende helg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Fankern, var 100% sikker på at jeg fikk direktørstillingen i POD, men den gang ei. Ellers feirer fruen den indonesiske nasjonaldagen. Det blir faktisk hjemmelagd pizza, noe jeg setter stor pris på. Søndag derimot blir det festivitas hos den indonesiske ambassadøren. Blådress, hvite joggesko og pianoslipset henger klart.
Må ![]()
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Været ser jo ut til å matche både adressen og anledningen, så dette blir nok en bra kveld ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Flysitter
|
![]()
God snart lørdag fra HK. En kvelende varm dag snart over.
Virkelig en spennende by, bare man holder seg unna Nathan Road hvor man konstant blir tilbudt ting man ikke bør takke ja til. Fikk forresten se toppen av bortskjemthet på flyet ifra MUC. Bak meg i C kabinen satt ett tysk par med en sønn på 14-15 år(?). Før vi forlot gate var gutten flere ganger fremme i First og såg. Så kom han tilbake og med dådyr øyne til far sin spurte han Bitte? Pappa frem med kredittcard og en telefon fra stewart så fikk den håpefulle sitte i ny first :P (jeg måtte krangle med fattern å få vindusplass da jeg var på hans alder. På Charter!) Ha en fin en folkens |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Flyklapper
|
![]()
Den skal tidlig krøkes som god Tommy777 skal bli .....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God Fredag Morgen :) | FlyboyKarsten | Flyforum | 17 | 11-05-2012 19:39 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
God Fredag Morgen | Twin Otter | Flyforum | 30 | 25-10-2008 08:31 |
God fredag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 11 | 21-04-2006 23:32 |