![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Flyr med BT i morgen til Moskva via Riga. Fullstendig kaos med billetten. Først tok det 10 timer å få bekreftelse på at billetten var bestilt per epost. Deretter har det i hele dag vært umulig å sjekke inn på nett. En uforståelig teknisk feilmelding.
Kundesupport har blitt kontakt gjentatte ganger, og kommunikasjonen går i sirkel: TS: Får feilmelding X. Hva skal jeg gjøre? BT: Vent på bekreftelse per epost, så kan du sjekke inn. TS: Jeg har fått det. BT: Du kan sjekke inn. osv. Litt irriterende å punge ut 20 EUR for å møte opp uten utskrift, men ikke noe stort problem så lenge jeg faktisk FÅR fly med de... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Har vært i kontakt med kundeservice til AirBaltic et par ganger og det er skikkelig "goddag mann økseskaft". De sier så mye dumt at jeg må anta at de gjør det med overlegg.
Om det har blitt gjort noen endringer på billetten etter bestilling, slik som endring av flytider, så er det vanlige at flighten ikke lengere kommer opp på websidene deres og du får ikke gjort noe før du kommer til flyplassen.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Sommer og p kaos | Hpkris | Småprat | 0 | 16-07-2011 21:41 |
Litt kaos | Robin882 | Bilder & foto | 10 | 14-07-2010 15:16 |
Kaos i CPH | Jan | Flyforum | 9 | 18-09-2006 15:05 |
Fortsatt kaos | imm | Flyforum | 36 | 16-08-2006 08:51 |
Kaos i flytrafikken | GF1 | Flyforum | 119 | 24-01-2006 16:53 |