![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da sitter man på Kjøpesenteret og venter på boarding. Charterhælvetet var i full gang allerede før klokken 5, og det er pensjonister og køer over alt. Ingen tegn til liv i Fast Track,men heldigvis har man forbindelser.
Tysk A320 med Sharklets står på programmet først, deretter A343. Bør være hjemme i god tid til England-Italia. To TUI 737'er med split winglets er allerede observert.... Ha en lystelig og solfylt morgen !! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bonusjeger
|
![]()
God morgen fra et eller annet busstopp i Bergen hvor man står og venter på flybussen. Bare en enkel dagstur til Oslo (rettere sagt Drammen) i dag da undertegnedes engelskspråklige ferdigheter vistnok må testes med en TØFFEL-test før man får lov til å studere i USA.
Ha en fin lørdag alle sammen! Måtte dagen i dag bli like god som Nederland sin i går.
![]() |
#3 |
Flyklapper
|
![]()
.. Og på nabogaten hvor det går charterkjerre til Rhodos, spilles det gresk annonsering. Sikkert mange grekere der ...
![]() Tysk disiplin på Lufthansagaten hvor man håndhevet Priority boarding steinhardt. Bra jobba. Last edited by LN-MOW; 14-06-2014 at 06:00. Reason: adf |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Lørdag ja... ramlet akkurat inn døra hjemme så nå blir det søvn før det er igang igjen med grillmat og øl med jobben utpå ettermiddagen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Bergen! Solen skinner fra skyfri himmel, det er jo typisk når man skal tilbringe dagen på jobb...
Ha en god dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Sandaker. Solen skinner, men temperaturen er ned noen knepp fra tidligere i uken. Får vel etterhvert sette meg i bilen og komme meg til Tjøme hvor kona ble sendt for noen dager siden. Da passet det også bra at jeg må innom de gamle på veien, slik at jeg fikk invitert meg selv på frokost. En liten forbedring at det nå har blitt 110 på deler av E18 om ikke annet. Ha en fin dag
Last edited by Someone; 14-06-2014 at 07:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Data warehouse consultant
|
![]()
Går kl 0855 mens jeg havna på et flytog for sent som er på GM kl 0822. Er det bare å bestille ny billett eller kan jeg klare det?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Data warehouse consultant
|
![]()
Morn! På vei til Gardermoen! Prøve å rekke SK4472 til Kirkenes! Er på GM 0822, hmmm
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Det bør gå, spesielt siden det ser ut som det er lite kø i sikkerhetskontrollen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
Hepp hepp fra FRA. Da har man fått seg en panini og en latte her på Z. Havnet blant gjengslagsmål og innvandrerslum så frokosten var ikke så mye å skryte av. Håper på bedre forhold på siste leg. Trakdot har ihvertfall sjekket inn, så kofferten min er ihvertfall med.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
Morn fra ei seng på Oslo legevakt. Satser på hjemfart herfra i løpet av formiddagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo nord og frokostbordet - kjørlig morgen, men 22 grader på dagen - God helgg folkens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland. Turen går snart til Kongsberg for å se til de gamle. På kveldinga blir det grillmat og god drikke hos gode venner. Og muligens besøk på lokal ølfestival. Men lurer på hvordan jeg kan få lagt inn England - Italia i programmet... Ha en aldeles fortreffelig helg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
Skal selv sløve masse i helgen og kanskje planlegge litt for de 4 spottene jeg fortsatt har ledig fram til neste sommer. Hvor i huleste reiser man i januar liksom uten å bruke en fridag eller reise til en destinasjon man allerede har besøkt? Ha en god en alle sammen, med eller uten bookingutfordringer.
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() God morgen fra Akersgata! Helgevakt, men lite å gjøre... Litt trasig å se på inngangspartiet her det henger navn på selskaper som enten skal sterkt nedbemannes eller legges helt ned.. ![]() Nuvel, man er nå i en annen og lettere stemning i dette været - åkkesom. Blir vel en PIT-stopp på veien hjem, og så en bedre Stange-kylling i aften og et par whisky til kampene... ![]() God lørdag! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
Da må jeg en tur via Philly, gitt ...så da ryker nok fotballkampen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Whiz, provolone eller american?
![]()
![]() |
#18 |
Flydiot
![]() Join Date: Aug 2010
|
![]()
God dag fra Bergensbanen og NSB komfort. God beinplass, men kunne heller tenkt meg plass på en 737. Går kanskje lite fly mellom Oslo og Gol?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Browncoat
|
![]()
God ettermiddag fra Okka by
Her hjelper man til med å rive et kjøkken. Matpause snart, må bare kjøpe noe indisk først, så man sitter i lille India og venter på maten. Traff på flere av Fnates slektninger her ![]() Kveldens aktivitet blir å innta sofaen for maksimal avslapning ![]() Ha en fin dag forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God formiddag fra BCN
Sitter å pleier hodet i Sala Miro loungen før det blir sete 2K på EK 186 Liker timingen for hjemreisen ettersom portforbudet i BKK er over-og-ut. Passer meg veldig bra. God laurdag.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Gudd laurdag! | LN-MOW | Flyforum | 20 | 26-10-2013 22:42 |
Guud laurdag | Someone | Flyforum | 25 | 02-06-2013 01:10 |
God morgen. det er LAURDAG | ENGM 911 | Flyforum | 27 | 13-01-2013 12:36 |
Gudd laurdag! | LN-MOW | Flyforum | 20 | 15-07-2012 02:27 |
Gardermoen på Laurdag. | Flanders | Flyforum | 10 | 23-04-2006 18:02 |