![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Er veldig i tvil om jeg skal "book the cook" dvs forhåndsbestille mat på oppkommende flighter. Flyr C klasse PVG - SIN (stop) SIN - HKG med SQ og så HKG - SYD med VS. Retur SYD - SIN - PVG med SQ.
På PVG - SIN er ikke BTC tilgjengelig, men SIN - HKG så har jeg muligheten. Stor meny å velge fra, men hvordan vet jeg nå hva jeg har lyst på til lunch på tirsdag? Flyr 13:30 fra SIN. Vil ikke spise for heavy, for må jo ha litt appetitt igjen til VS upper class middagen HKG SYD (19:20). På PVG SIN flighten må jeg velge fra on board meny, kan det være at det er noe av de samme rettene on board SIN HKG? isåfall har jeg kanskje prøvd noe av dette allerede, så BOC kunne vært en fordel. Her er menyen fra SIN: http://www.singaporeair.com/jsp/cms/...ssingapore.jsp "Pan-Seared Chilean Seabass with Bouillabaisse sauce" kunne kanskje være en fin lunch? eller er noen av de japenske måltidene passende til lunch kanskje? Noe riktig smakfult men ikke for fyldig hadde vært top. Men så må jo dette matches med en god vin, helst hvit til lunch da, men får satse på at det går greit. Har også mulighet på returen SYD - SIN, da er menyen mindre: http://www.singaporeair.com/jsp/cms/...nesssydney.jsp Denne flighten går kl 08:00 om morgenen. Serveres hovedmåltiden senere på dagen da, dvs det serveres frokost først? Eller skal jeg kanskje se hva som tilbys og improvisere.? hmm Last edited by nick5000; 03-08-2012 at 17:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Seabass er fantastisk godt, synes forslaget ditt høres perfekt ut! Men hvis du liker sushi så passer jo det fint hvis du ønsker noe lett. Tommel opp for at de skriver "served at cabin temperature", finnes ikke noe verre enn iskald eller varm sushi som man får på en del kjipe takeaway-sjapper.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg har et par ganger bestilt BTC og så forandret ønske ombord etter å ha sett menyen. Det har gått greit, men tror man får siste pri i C i såfall.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takk for støtten til seabass, har booket den !
Sushi er jo godt, men spiser mye veldig bra sashimi i shanghai, og regner med at ikke sq sushien kan være like bra. Så ser jeg når det nærmer seg returen om jeg vil booke eller ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
I serien LCC fra "Legacy"/"Nettverks"-selskaper - denne gang LH | Superhai | Flyforum | 14 | 26-09-2012 09:42 |
Skiathos, Thomas Cook og amatørspotting på "Europas Maho Beach" | Spantax | TripReports | 15 | 01-10-2010 17:00 |
Boeing 737 LN-RPH lander - video (Et "spin-off" produkt av en "fotojobb") | LN-DAG | Bilder & foto | 4 | 28-06-2010 23:00 |
"Operasjon V for Vanvidd" - noen som kjenner til denne norske "flyfilmen"? | Falcon | Flyhistorisk forum | 6 | 27-12-2009 20:28 |