![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Tåka ligger tungt over Gullhella, gradestokken viser 11 kalde blå grader og Prinsessen har dyttet i seg to skiver med leverpostei, en banan og en halv pære.... Dessuten kjenner jeg at en "lifflig" arome begynner å spre seg på kjøkkenet fra de bakre delene av datteren....så da får far løsrive seg og gå til angrep på dagens første bærsjebleie - mor nyter morsdagen under dyna.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
at your service!
|
![]()
Her i Ørsta er det lettskya og kaldt, men inne har far fyrt i peisen, slik at mor skal få det varmt og godt når ho står opp. Først er det imidlertid frukost på senga til ho!
![]() ![]() Hugs på mor i dag folkens!! ![]() ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen!
Oppe på hovedflyplassen er det -18C og det kjennes. Likevel er det tåke her. Men det er relativt rolig på morgenen. Men en britannia styrmann er syk, så en charter er forsinket...
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen. 12 timers søvn hjelper på Jetlag, og nå er jeg fit for fight igjen. Dagen i dag står i mors og familiens tegn, så jeg får bare brette opp armene og sette i gang
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Startet med -18 her også i morges, men nå ser det ut som om det kommer seg litt og tåken letter. Kanskje det blir mildt nok til å ta med ungene ut en tur i ettermiddag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Og på Gardermoen er sikten 275meter! Yay!! Tilogmed fått besøk av en 738 fra Ryanair!
Iflg TAF'en skal sikten muligens øke til hele 7000meter iløpet av formiddagen, men det er vel som å tro på julenissen. Dagen går med til resterende pakking, og trippelsjekking! ![]() Quote:
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Far har sendt far på treningsleir... Det er minus 13 grader hjemme og jeg har funnet plassen min på jobben - litt mail, forum før jeg drar hjem til maling av en ny stue som vi plutselig "fant"... Ha en bedre søndag...den blir som gårsdagen - OL-fri!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
fant du en stue, EB -hvor stort hus har dere egentlig??? Her er mor plassert i sofaen med fjernkontroll og OL på TV - far får ta seg av hus og barn....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
+8 i det lilla landet i syd. Vaknade pigg som en lärka klockan 0700 och satte mig ner fär att läsa "principles of finance". Sprang ner och köpte en baguette och nu sitter jag åter och försöker förstå vad det hela handlar om
![]() En fin dag tillönskas er alla |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
Her i Alpharetta er det -1 og pent vaer ... det har snedd i natt, saa det ligger litt hvitt paa bakken og hustakene rundt her ...
Blir seks timer i bilen idag - skal til North Augusta, SC og hente Lillegutten som er paa besoek hos bestfar. Veiene er heldigvis OK .... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
...her i vest skinner solen....en kald morgen -3 utenfor...dagen gaar med til proevekjoere biler, og snakke med bilselgere.....gaarsdagen brukte vi paa Islandwood hvor mine kone tar MBA i Sustainable Business.....i gaar var det familie dag og det var svaert interessant aa faa en grunding innfoering.
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
Det er raskere aa kjoere .... 40min til flyplassen .. 15min til aa parkere ... 60min innsjekk/boarding ... 50min blokk-til-blokk ... det skulle bety 2.45 ... omtrent samme som kjoereturen ... og det er forutsatt at Lillegutten blir avlevert paa flyplassen.
Fikk Seattle-foelelse paa veien hjem .. kjoerte igjennom en snestorm, saa direkte inn i solskinn - og saa kombinert snestorm og solskinn!! Uvanlig vaer her hos meg .... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag morgen | EB | Flyforum | 22 | 14-09-2017 15:59 |
God søndag morgen | Utflyttet | Flyforum | 21 | 13-12-2009 17:03 |
God søndag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 20 | 14-09-2009 20:10 |
God søndag morgen | LN-MOW | Flyforum | 20 | 30-11-2008 20:08 |