![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Frøya...som har gitt oss mye vær de to dagene vi har vært her. Gårsdagens ribtur i regn, tåke og høye bølger ble trolsk:-) Hjem til Oslo i ettermiddag/kveld. Ha en fin tirsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra havet.
Hullet er plugget og vi holder på å kappe brønnhode. Ankerhandling i løpet av dagen. Blir en travel dag. Godt jeg skal sove vekk mesteparten av dagen. Ellers er det dyrt med flybilletter til PMI om to uker. Bare nevner det ![]() Ha en fin dag Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Svg. Tror ikke Clarion Air har suiter, så ble nok oppgradert til hotellets beste rom i 10. Etg. Fint hotell og jeg var ikke alene til frokost så kanskje ting begynner kanskje å løsne rundt svg. Typisk Vestlandsvær, greit med en påminnelse om hvorfor en bor der en bor.
Nyt dagen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra bortekontoret. Snappet opp dette bildet på vei tilbake fra svømmingen tidligere i dag - gamle minner.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen, fra hjemmekontoret. Arvingen er levert i barnehagen og både PC og Nespressomaskinen er fyrt opp. Venter på en levering, men fyren fra Schenker (tror jeg) var så utrolig elendig i norsk at jeg ikke aner om han kommer med noen møbler vi har bestilt eller en ny lamellgardin. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Bad Reichenhall. Her sov man godt og nå etter litt pakking blir det og forflytte seg til Salzburg flyplass og fly til Wien hvor dagen skal tilbringes. Ha en fin dag!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Bergen. Her står himmelens sluser på vidt gap. Følgelig er det lite fristende å legge turen innom by’n som planen var. Så da sløver vi innomhus i stedet.
På eftan blir det jobb. Ha en finere tirsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen
![]() I går fikk jeg pult på universitetet! Før noen tenker grisete tanker, så er det snakk om et skrivebord. Fast plass, selv om jeg ikke jobber der. Samboeren min mener det er rart, jeg synes det er innafor. Ha en fin tirsdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen, ja .. Her holder man et øye med ‘Michael’ som ventes å feie forbi her i morgen kveld. Allerede lei av mediahylingen. Blir nok en ‘promp’ som vanlig. Men nattetemperaturene skal gå fra 20 til 11-12, så det blir velkomment.
Ellers skal jeg forte meg å installere den nye ios12-oppdateringen, så jeg får klode-og talltaster tilbake på rett plass .... Har drevet meg til vannvidd .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Hællæ græbbær
![]()
![]() |
#11 | |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]() Quote:
Kvelden frå Gløshaugen. Her skal vi feire world space week ![]()
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God kveld. God natt!
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Et godt grunnlag for liv rundt bardisken. ![]() Er det rart det blir krig?
![]() |
![]() |
#16 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Til medias store skuffelse bommer også denne orkanen på Atlanta og ødeleggelsene ser også ut til å bli mer beskjedne enn ventet, selv om det nede ved kysten ikke ser pent ut. Vinden er rekordsterk, men siden den beveger seg så raskt, mister den fort styrke og fungerer heller ikke som en vasketrommel, slik Florence gjorde. Vi er godt utenfor skuddlinjen og takker høyere makter for det ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
![]() Her har roen senket seg etter at bibelbeltemannen ba de andre om å "go fuck yourselves" og så gikk for å legge seg. Skal sikkert tidlig opp på klimakonferanse imorgen. Good night and good luck. Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
![]() |
![]() |
#18 | |
Flyklapper
|
![]()
Ja, de holder på .... og klager på dårlige arbeidsforhold.
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Men mediedekningen skaper frykt og hysteri når man trenger fokus og handlekraft. Derfor blir det bare irriterende. Dere på den andre siden av riket opplever ikke dette helt på samme måte som oss som får dette i fanget. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
|
|