![]() |
|
![]() |
#1 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Ja, da sitter man der og blomstrer uten lounge. Og sonen utenfor schengen er enda ikke åpen.
BA ville ikke sjekke meg inn online og sa jeg måtte ringe support eller komme veldig tidlig til flyplassen. Support var stengt og da jeg kom tidlig til flyplassen gikk innsjekking helt uten uten spørsmål. Jeg ble riktignok spurt om jeg skulle ha innsjekket bagasje med helt dit jeg skulle. Jeg håpet da det sa jeg. Merkelig spørsmål. Ha en god en alle som har status i orden.
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL Last edited by robertaas; 27-12-2015 at 05:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandefjord. Omsider hvit jul, dog kommer snøen ganske så sidelengs. Så våknet i natt av at det snødde inn vinduet. Torsk på menyen i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord - flott vær med kuldegrader for en gangs skyld
![]() Kaffe og frokost er innabords - så begynner viledagen med Bonanza på TV2 klokken 7:00 i dag morges. Ha en flott søndag der du er nå. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Superflyer
|
![]()
Morn fra Trondheim
Her er det -8 grader og nysnø,skyfritt og fint. Bare å komme seg ut å nyte dagen-her skal rattkjelke få kjørt seg ![]() Ha en super søndag ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen fra Berger
Her er man innom kontoret for å få ut litt dokumenter før de skal leveres på Gardermoen. Heldigvis så har julevakten godt veldig bra. Ikke mange store problemer som har dukket opp, så jeg er ved godt mot. Og det hjelper litt når en legger inn timene og vet at dette blir ganske så hyggelig ved neste utbetaling... Og jaggu så begynte det å snø litt på veien også, så da er det håp om at vi får litt snø også ![]() Ønsker alle en god søndag! S |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God søndag fra Snillfjorden!
![]() Også her er det vinterstemning på høyt nivå. Så godt som skyfritt, -9 og med påfyll av snø så kan ingen klage på vinter-faktoren i alle fall. Har hatt noen flotte juledager sammen med familien nå. Flotte gaver er fått, og mange fine er gitt bort, og VISA-kortet vil nok slå seg vrangt på neste butikk-tur da man har brukt noe mer enn planlagt. I går fikk man seg en liten tur til TRD også, da naboen skulle kjøre en av sønnene sine for hjemreise til BGO. Han ønsket da selskap på turen hjem og man er da ikke verre enn at man hiver seg med når sjansen for å se fly er til stede. ![]() Dagen i dag åpner pent med rundstykker, varm sjokolade og TV. Deretter blir det nok noen standard plikter i hjemmet før modern og lillesøster tar turen oppover for litt kaffe og kaker utpå dagen. Ha en strålende søndag forumister, med 4 hele dager igjen av 2015! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Gof formiddag fra Sola!
Kald og vindfullt ute, men varmt og godt inne. Solen skinner og forresten, så det kan bli noen "røykepauser" ila dagen kanskje? Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#8 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Selv om de spilte vinteren av Vivaldi da vi ventet på bussen til terminal 3 er det lite vinterstemning på LHR. Tok nøyaktig 2 timer fra landing til gate. Mye kø og enkelte var på grensen til slosskamp.
Sjekket om det er risiko for mere vinter og snekaos i Philadelphia, men der er det meldt 18 grader idag. Dette blir en lang dag.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God dag fra et vinterhvitt Kongsberg. Snøen laver ned, sikkert til stor glede for mange barn og også skianleggene på Østlandet. For egen del ligger det an til en lat innedag, men får vel begynne med litt forberedelser til dagens julelunsj. Ha en aldeles fortreffelig romjul
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
God ettermiddag fra BNN
Venter på WF705 etter at 717 fikk tech rett før vi skulle taxe til rullebanen. Er dog blandt de heldige da mange ikke får plass før godt ut på ettermiddagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Sunnmøre. Båten nærmer seg Lepsøytevet. Taxi fra Valderøy fergekai er bestilt, så er det å håpe på at den dukker opp denne gang. Avgang fra AES 2030, så klarer vel å komme meg hjem til Kveldsnytt. Litt stinn av julemat nå, men i morgen skal landet bygges igjen. Ha en fin fin kveld!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Da har jeg brukt nesten 2 timer fra landing til gate på PHL Her var det venting på bagasje og køen til sikkerhetskontrollen som tok tid.
Flere sitter og spiser philly cheesesteak ved gaten. Og noen ser ut som om de har gjort det ofte. Bare 4 timer flight igjen idag...
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen fra OSL | SQ 777 | Flyforum | 15 | 06-11-2014 20:30 |
God lørdag fra OSL | Fnate | Flyforum | 12 | 07-12-2013 17:23 |
God morgen fra OSL | kekker | Flyforum | 17 | 23-10-2013 06:44 |
God søndag fra OSL | ENGM 911 | Flyforum | 21 | 27-06-2010 21:42 |
God torsdag fra OSL | ENGM 911 | Flyforum | 10 | 07-01-2010 21:07 |