![]() |
|
![]() |
#1 |
AirBussjåfør
|
![]()
På BA sine Executive sider (og for øvrig den vanlige forsiden), så er det mulig å velge blant annet "Trondheim" som avreiseflyplass i drop-menyen. Men BA har da vel ingen avtaler med norske flyselskaper? Så hvorfor listes en rekke Norske flyplasser opp når det ikke går an å fly derifra (utenom OSL, SVG og BGO) med BA/OneWorld?
Savner virkelig muligheten til å kunne benytte meg av BA hele veien fra TRD og ut i verden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg vet de tilbød tilslutningsbilletter med SAS før. Muligens noe som "henger igjen ".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Det er nok med SK det. Man trenger ikke alltid en direkte avtale per se for å kunne tilby gjennomgående priser. Det finnes systemer for proratering man kan bruke. Selskapet jeg jobber i, QR, tilbyr gjennomgående priser fra flere steder i Norge med SK og vi har ikke noe direkte samarbeid på andre måter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Booke gjennomgående billett fra KSU -> HKG med SAS/Star Alliance? | Tjab | Reiseforum | 3 | 23-01-2014 20:04 |
Gjennomgående innsjekk LH+TG med lang transit | Peppep | Reiseforum | 2 | 17-10-2013 10:54 |
DY & DX med gjennomgående bagasje | JESPER | Småprat | 14 | 22-04-2011 23:22 |
Gjennomgående billett fra Fagernes | jb1 | Flyforum | 8 | 22-11-2010 13:53 |
Fly til Dubai med SAS t/r fra Norge , fra 3980,- | sail4fun | Reiseforum | 2 | 26-02-2009 20:21 |