![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hei,har bestilt en pakke fra aviation megastore og det står at den har annkommet Sola, Norway, men den har ikke komt på døra enda :P noen som kjenner til UPS?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Front section flyer
|
![]()
Brukt de mange ganger, brått så dukker de opp på døra de. Sporings funkjsonen de har er veldig grei den
![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Front section flyer
|
![]()
Hos meg pleier de å dukke opp alt fra 09-17. Vet ikke hvor lenge de kjører utover kvelden.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Fordelen med å bruke posten er at da kan man slippe unna ekstra avgifter. Det får man ganske sikkert ved å bruke UPS, DHL eller andre...
Forvisser meg alltid før bestilling om at sender kan sende som "gave" eller at han reduserer verdien. Får tingene "rett hjem i postkassen". ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
UPS/Bring Express er noe forbanna dritt. Jeg har bare hatt problemer med dem og vær tålmodig! Forvent at du plutselig har "flyttet"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg har bare brukt UPS en gang, men jeg var godt fornøyd. De kom litt tidlig første gangen, men så vidt jeg husker var det bare å ringe til de! Så ville nok ringt til UPS her i Norge og spurt om når de leverer!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har bestilt en gang hos aviation megastore via UPS. det fungerte fint å jeg fikk pakken levert på døren sånn ved 2-3 tiden, dette er 1 år siden. Nå håper jeg virkelig alt dette ble verdt 45 euro for en 15 euro modell
Last edited by svgspotter; 07-04-2011 at 20:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Det beste er vel å ringe UPS...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det betyr vel antagelig bare at den er levert til leverandøren (Posten?). Det siste UPS viser når deres egne biler leverer pakka, er at den er 'on truck for delivery'. Men med ekstern leverandør har man jo ikke samme kontrollen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Kjenner ikke UPS sine systemer, men tar jeg ikke helt feil ang. våre (FedEx) systemer, så skal det ikke stå at den er levert før mottaker har fått pakken - selv om vi har videresendt den med posten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Aflevering plannen bijgewerkt naar:
Vrijdag, 08/04/2011, Voor het einde van de dag Det står det :P |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Da kom den
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Jøye meg... -45 Euro ? Har du betalt det i frakt ? Vil si det er forferdelig dyrt isåfall ! -Det er mange andre steder å handle fra som tilbyr frakt for en 1/400 modell på 10-20 dollar.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Forstår ikkje at Aviation Megastore får til en bedre og ikkje minst billigere alternativ en via UPS, må da miste mange potensielle salg til blant anna kunder i Norge pga dette?
Sist eg handla var eg i Holland og fekk varene tilsendt til agenten vår for den nette sum av kun €8 for frakt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Heheh ja :/ og det som værre er at på noen modeller står det: spesial offer: eks 5 euro :jeg fikk summen til å bli hele 32/35 euro med frakt (usikker, men noe med 30 euro var det iallefal, ikke mindre) for å få sendt det til Norge ![]() Fåretrekker å bruke airspotters.com der de har mange 1:200 modeller til 8 euro å ikke dyr frakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Og så kommer det et momskrav og utlegg for UPS etterkvart også?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Tok det lang tid for deg å få sendt den fra Nederland og til Stavanger? Bestile en pakke fra USA 25/4, og i går (26) var den i Køben. Den ligger nå i Stavanger og slapper av. Regner med den er på døra i morgen/fredag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
UPS Oslo | F-GCTD | Register- og ATC-Forum | 4 | 03-05-2011 23:32 |
UPS på Osl | Dreyer | Flyforum | 9 | 04-11-2010 16:10 |
EBG op-ups | SASFan | Reiseforum | 25 | 15-09-2010 16:41 |