![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Fredag. Snart helg igjen skal bli deilig kjenner jeg nå, blir vel en rolig helg med avslapping på sofaen. Ellers satser på en bra helg med fint vær slik man kan gjøre noe ute ihvertfall, det nærmer seg 17Mai så har noe som må gjøres ute og inne. Ellers håper jeg på en fin Fredag, ha en bra dag forumister.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra SAS-kantina på OSL. Opphavet har fått i seg litt ymse og leser aviser. Selv går det mest i kaffe og Flyprat. Damene i loungen er i usedvanlig godt humør idag, så det er alt i alt en god start på EB turen.
Pilot Fnate og co-pilot Tellef har flydd det meste av natta og gleder seg til landing senere idag. Ha en brilliant fredag.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God middag fra BKK. Staying in Sukhumvit soi 11 as always...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Gullstuen på OSL. 660 stakkarslige poeng short på EBG for neste år, så måtte bite i det sure eplet og ta en milage run t/r ARN. Ja ja, får i det minste sørge for å fylle opp kvota når jeg først er på en slik tulletur
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Gudd mauning fra Forus!
Da var det fredag gitt! Noen timer på jobb, en kjapp handling i butikken, og så er det å komme seg på hytta og bare schlappe av! Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#6 |
Amatør
|
![]()
Mornings, duverden så fort denne uka gikk unna gitt! Seminaret på jobb fortsetter idag og så da går dagen med på å lytte og drikke kaffe til man skal takke av i ettermiddag for nok en helg!
![]() Ha en fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Endelig fredda!
Grått og litt regn i lufta her igjen. Men det skal visst bli bedre vær i morgen har jeg latt meg fortelle. I dag venter dobbel jobbing, og i morgen blir det en tur til Kjevik og flyshowet der. Og i morgen kveld skal jeg være tørst! Sånn er det med den saken! Quote:
BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Browncoat
|
![]()
God morgen fra Tananger
Her er det masse å gjøre, ikke noe nytt det, men man rekker å ta seg en liten pause. Overskyet, men akkurat nå ikke noe regn. Men tar neppe lang tid før det begynner igjen. Pakke konteiner/basket mens det regner er forresten ikke så gøy, så vet dere det... ![]() Neste uke får man ny flyplass på listen da man skal ut i hjulvisp fra KSU. Snart helg! Ha en fin dag og helg forumister ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra naboen til Amadeus i Sophia Antipolis hvor man deltar på et EU-prosjektmøte. SAS har allerede sendt sms om forsinkelse fra CPH i ettermiddag, men skal rekke siste flyet til TOS så man er klar for 2 grader og sludd i morra. Her i sør skinner sola og det er varmt nok.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God morgen fra DY1740 til BCN. Fire dager med Spaniasol blir ikke så ille.
Også overrasket over at å streame Spotify ombord går rimelig sømløst. God helg folkens. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'mooorgen fra solskinnet i Det Dype Sør! Fikk mosjonert bookingfingeren litt i går og har nå sikret tre seter t/r Seattle for den nette sum av $22.50 - pluss noen Skymiles, da selvfølgelig.
![]() Ellers går det jo snart mot helg - siden det er morsdag blir det en snartur til Svigermor i SC, men vi begrenser det til en dagstur denne gangen. Nok det .. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flysitter
|
![]() ![]() God fredag ifra BGO. Her regner det men som østlending blir man fasinert av Bergenserne som ikke bryr seg å går tur med hunden iført vanlige klær. Ha en fin en folkens |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Hjemme i Skaun utenfor Trondheim igjen etter noen dager i Hong Kong og Macau.
3 grader og plaskregn her, og med 3 konfirmasjoner i helgen blir det hektisk! Tenkte en rolig uke neste uke, men ble Stockholmstur man/tirs så da er man på veien igjen.. EBG sikret for nok et år med klar margin og da har jeg vel hatt EBG 10 ganger siden 1995 når jeg ble medlem.. Og allerede på god vei til det samme neste opptjeningsperiode allerede.. Hvorfor er det ikke slik at når man har vært EBG et visst antall ganger at man får det "på livstid"? Er vel andre selskap som har det... Vel, nok drodling herfra. God helg alle sammen og nyt reisene/fridagene/jobben og kanskje fruen også.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
AF/KL gir deg lifetime platinum ved 10 sammenhengende år -- og det er vel egentlig en grei ting -- SAS kunne vel gjort det samme med EBG... Eventuelt har du jo de amerikanske selskapenes "million-miler" opplegg som et alternativ. (Og lifetime status er jo langt unna AAs flause ( http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=103337 ) --selvom det selvsagt også her er enkelte kostnader involvert... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God ettermiddag fra Bodø, som presenterer seg fra en rimelig hyggelig side idag. Mangler bare at det skal bli grønt ute så blir det saker her.
Kino og pils i kveld ser det ut til, antallet på sistnevnte er fortsatt ukjent |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God ettermiddag fra Kløfta.
Her sitter jeg å jobber overtid, i avvente på at en tysker skal få gjort ferdig et tilbud til meg, så jeg kan prise galskapen og få sendt det videre til selgeren.. Om noen er gira på kombinert eggsorterings-, stable-, gjennomlysnings- og vaskemaskin, så er det bare å ta kontakt, evt brenne en lignende sum på denne. Koster å væra kar! Fikk meg en kjekk liten bursdagsgave i går, så nå har jeg også et eksemplar i den litt slunkne samlinga mi. God helg til dere som har tatt det og fortsatt god vakt til dere som driver med slikt..
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kan ikke si annet om denne fredagen, enn at man gleder seg enda mer til å ta helg, forhåpentligvis om en drøy time. Helgen skal ikke brukes til annet enn oppladning, avslapping, og en middag ute i morgen ettermiddag.
God helg ønskes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
God Fredag Morgen | Twin Otter | Flyforum | 30 | 25-10-2008 08:31 |
(God) fredag morgen! | Utflyttet | Flyforum | 24 | 27-04-2007 20:14 |
God fredag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 11 | 21-04-2006 23:32 |