![]() |
|
![]() |
#1 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Om den er god er det for tidlig å vite noe om - på denne tiden er det bare grevlinger og oss kontraktsarbeidere som er oppe. Dagstur til Malmø står på planen og klokka blir nok 20:00 før man er hjemme igjen - men MD-80 blir aldri feil - han en bedre dag
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Mornings fra vestfronten!
Er ikke grevling eller kontraktsarbeider, men må dessverre tidlig av gårde jeg også. Full fart til Oslo i dag for å ta unna et par møter, så er det av gårde for et par relativt tettpakkede dager i Thailand. Satser på at koffeinen flyter fritt på SK236 i dag, for her sitter Jon Blund fortsatt godt i. Ha en fortreffelig tirsdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Madla. Nettop kommet opp av sengen, då er klar for og gå på jobb. Våknet til fem grader, kunne godt vært varmere satser på det kommer i løpet av dagen. Ellers blir det vel det samme ute på SVG men men ellers håper jeg Tirsdagen blir bra ihvertfall, ha en fin dag forumister.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Noen som en pose med energi til overs? Mye å gjøre for tiden, så et påfyll av energi hadde ikke vært feil gitt. Nuvel, da er det å brette opp ermene og komme seg i gang. Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#5 |
Amatør
|
![]()
Morn fra Oslo, innimellom er man trøttere på tirsdager enn det var mandagen før - enkelte ting er ulogiske her i livet..! Jobber fortsatt for å ta igjen det tapte i fra ferien, og etter dagen blir det å teste Jensens i Oslo, blir spennende å se om de holder samme nivå som i DK.
Ha en fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Siden noen vil at jeg skal si noen ord om noe de tror jeg vet noe om i morgen så får jeg bruke dagen å forbrede meg på det. Frk Fryd skal på avskjedsfest med noen venninner hvilket betyr at jeg har kåken for meg selv i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Superflyer
|
![]()
Mårn fra Trondheim
Sol fra skyfri himmel, og her sitter man altså.... ![]() Ha en strålende dag til alle forumister ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
The old Norwegian Viking
|
![]()
...og et god morgen der ute fra en jetlegplaget fyr som våknet grytidlig i dag. Landet stuptrøtt seint i går kveld etter nesten 24 timer i luften...Allikevel ville kroppen opp i morges etter klokka de siste 14 dagene.. Oh what a beautiful mååååååårra
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Trondheim! Sola skinner - foreløpig. Her inntas frokost før bøkene venter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Handelsreisende
![]() Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra boknafjorden, nærmere bestemt MF Boknafjord. I dag går turen med min kjære 4-hjulte venn mot Mandal, hvor overnatting skjer. Mange heldige kunder får besøk av meg på vei ned i dag, eller på returen i morgen.
Ha en flott tirsdag.
![]() |
#11 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God morgen fra vestsida av Strynefjellstunellen.
Ny dag nye muligheter med kolonne, nå bærer det tilbake til oslobygda og noen dager med kontor der. Ser at epostboksen trenger litt rydding etter ei lita uke på reise... Ha en god dag!
![]() |
#12 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God Frigjøringsdag og Veterandag 8 mai!
En rekke arrangementer skal gjennomføres i anledning dagen over hele landet. Her i Krsand avfyres det salutt kl1200 pluss diverse andre taler og foredrag i anledning dagen. Selv sitter jeg her på kontoret og har dagen fyllt opp også etter jobb. Regn meldes det også utover ettermiddagen dessverre. Men heldigvis melder meteorolygen om fint vær til helga, så da skal man kanskje ikke klage hvis han klarer å holde det han lover for en gangs skyld. Ellers nærmer det seg bestillingstid for noen UA bonusbilletter i F for sommeren. Er vel på tide å få gjort det om man skal ha noe håp om å finne ledige billetter der helt foran i bussen! Akk ja! Er det rart jeg drikker? Vel vel! Happy days! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Oslo.
Ble hjemmekontor idag, da en diverse ærend innimellom jobbingen. Ellers står årets første golfrunde på programmet i ettermiddag. Utover det - minimalt med planer. Ha en bedre tirsdag alle. ![]()
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God tirsdag fra Maura.
Litt tidligere oppe en normalt - og litt godt var det og, egentlig. Det er vel egentlig ikke meningen at man skal stå opp i siste liten når man begynner på jobb klokken 12? Bee Gees surrer og går inni hodet mitt forøvrig, etter at nedtellingsapp'en på aifånen avslører at det nå er 39 dager til ferie, eller 38, litt avhengig av hvordan man ser det. I motsetning til Bizflyer, er F-billetten i boks. Dessverre - også i motsetning til Bizflyer - er jeg booket i Y tilbake, og den 380'en er stappfull!! Siste ledige setet som var ved siden av meg, ble tatt her om dagen. Nuvel, man overlever sikkert. En god tirsdag ønskes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Aberdeen,
Fint , men kjølig vær her over på øya idag.Noe vind og mer er meldt. Kom over med SK4615 og LN-TUA i går ettermiddag. En liten pause i intenst prosjektmøte før det fortsetter. Returen går i ettermiddag som vanlig med SK4616 til SVG. Ha en fin dag folkens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God tirsdag formiddag og frigjøringsdag! Er i gang med kaffekopp nr 4 for dagen, og b-mennesket begynner å kvikne for en gangs skyld. Ingenting banebrytende på programmet utover innspurt til eksamenslesing, og "sånn går no dagan"...
Have a good one! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Flysitter
|
![]()
God frigjøringsdag ifra tog 314. Er på vei mot OSL hvor LN-RRY står og venter på å ta meg til BGO. Friukene går fort da man har det artig. Ha en fin en folkens
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
>>>>><<<<<
|
![]()
Goooood morning fra Bodø!! Her humpa og går det i fast tempo.
![]() Ha en fin dag!
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Gaften fra Chicago. Her er det Yankees på tuben etter en dagstur til Minneapolis. I morgen skal man igjennom en "procedure" med ryggen, skal skytes noe snadder inn under full narkose. Spesialistene sier at det skal eliminere smerten man har strevet med siden sent i oktober. Vi får se... Ute fra jobb i morgen og torsdag, dagstur til LGA på fredag før turen går til Singapore lørdag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag morgen | EB | Flyforum | 11 | 02-05-2017 13:53 |
God tirsdag morgen | LN-FHU | Flyforum | 12 | 13-11-2007 12:06 |
God tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 17 | 30-10-2007 14:01 |