![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hvis jeg jobber kun 5 timer i dag er jeg alikevel "ferdig" for uken med mine 37,5 timer... Det blir nok ikke så bra - men det blir en senere start i dag og forhåpentligvis bare en 9 timers dag... Ha en bedre onsdag - det drar seg mot helg...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen.
EB,tenk så fint det blir for alle med 6 timersdag.. DET vil få landet til å blomstre .. NOT ! Da er jeg ferdig med dagens første flytur, en behagelig reise med WF sin Dash 8 - 400 fra TRD til CPH. Sitter nå i loungen åg får meg litt frokost i påvente at flere av dem jeg skal ha møte med forhåpentligvis kommer seg fra Stockholm før 10. I Køben er det i skrivende øyeblikk tett snøvær, uten at det for min flight utgjorde noen problemer. Men, med alle SAS flyene på bakken er vel ikke trafikken så stor at det er noe problem å holde rullebanene åpne på tross av snøbrøyting. Har aldri sett så mange SAS fly parkert samlet noen gang før. TRIST syn ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Alta
I nord er det likhet med København tett snøvær i dag. Temperaturen var -8 da je startet hjemmefra. Nå har endelig sykkelen kommet på veien igjen etter noen ukers pause på grunn av en kraftig influensa. Med det snødrevet som var i morges liknet jeg mer på en snømann som kom på jobb enn en lærer.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Farmer! 6-timers dagen kommer nok ikke til oss...men jeg har et håp om kanskje en 90% stilling med 100% lønn - det vil si fri en dag annenhver uke...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
90% stillinger har ofte en tendens til å bli 100% stilling med 90% lønn.
![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Det er derfor jeg skrev punktet om 100% lønn og ikke minst 100% opptjening av fremtidig pensjon...(...stillingen vil nok alikevel komme godt over 100% - men det er ok så lenge man vet om den fridagen annenhver uke!)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
|
![]()
Mooooooaaawwwwwwwwww ........... !!!!!!
Her i Alpharetta er det snart lunsjtid ... kom hjem fra Warner Robins AFB ved sekstiden etter aa ha tilbrakt natten der i selskap med nedenstaaende Tristar. Fikk en times delay ettersom Gate Gourmet av en eller annen gang hadde faatt det for seg at flighten skulle gaa fra Hartsfield! Kjoertiden mellom ATL og WRB er 2 1/2 time med cateringbil ... Maatte opp 'tidlig' ettersom vaskehjelpen(e) kommer ved ellvetiden ... Klokken 23 er det Mexico-Norge paa TV .. faar se om jeg orker aa holde meg vaaken. Tviler egentlig paa det ... Neste tur gaar til Greenville/Spartanburg. Sivil charter til Cancun, saa da maa jeg nok finne fram noe annet enn sweatshirt og jeans aa jobbe i .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() Men så avspaserer eg like mange dager som eg jobber i året også da... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag morgen | LN-FHU | Flyforum | 11 | 21-08-2013 21:33 |
God onsdag morgen | EB | Flyforum | 25 | 07-04-2010 14:50 |
God onsdag morgen! | AirbusTrond | Flyforum | 20 | 13-06-2007 13:08 |