![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Kona har fått lov til å gå bananas i duty-free på osl i morgen om Diners benyttes. Men brukes pinkode eller må det signeres når en skal betale?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Så vidt jeg vet, signatur så du må nok be kona ringe deg i puben for signatur..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har akkurat kjøpt en flaske scotch i taxfree-butikken på OSL, og betalte med Diners.
Svensk tjej: "Du må signere siden du ikke tastet kode" Fly med oss: "Jeg ble aldri bedt om å taste kode" Svensk tjej: "Meh..." Så ja, signatur og leg er tingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Ingen chip på kortet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Signatur... legg sjekkes sjeldent.. skulle tro DC snart fikk chip også, må være en av de få kortene igjen her på berget som egner seg til kortsvindel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Det er jo flere butikker der en slår kode med diners. Rart dette er mer vanlig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Sier som en god venn av meg utbrødt for etterhvert en del år siden mens han ennå hadde et Discover Platinum-kort og en sen kveld fikk høre for n'te gang at de ikke tok Discover -- at var det et kort han ikke var bekymret for å miste var det -- ingen ville jo klare å finne noe sted å misbruke det! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS - Amex, Diners eller Mastercard ? | Startup | Reiseforum | 102 | 09-11-2018 17:42 |
Velg PIN-kode til ditt Diners Club-kort | TG923 | Reiseforum | 1 | 06-06-2010 02:55 |
3000 velkomstpoeng om du kombinerer SAS EuroBonus med MasterCard eller Diners Club | FlightDeck | Reiseforum | 0 | 09-12-2009 12:38 |
Pin(s) - noen som samler på det eller Patch/jakkemerker | ATC-flyradar | Samlerhjørnet | 10 | 23-03-2008 18:13 |