![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Sliter med å finne noen vestlig søkemotor som kan finne passende hotell til meg på Krim.
Det finnes enkelte urkrainske sider, men flere av dem krever betaling på forhånd, og jeg er ikke 110 % sikker på om disse er til å stole på. Kan jo bestille direkte fra hotellet, men da blir prisen i høyeste laget... I Kiev satser jeg nok på leilighet, ser at dette er vanlig og sterkt anbefalt av flere, da prisen er mye lavere for samme kvalitet. Har noen noe å anbefale her, er det også utmerket. Datoene er 10.-16.06 i Kiev og 16.06-21.06 på Krim. Er ganske sikker på at Yalta blir valget. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Da jeg dro til Yalta i juni 2009 bestilte jeg rom rett fra hjemsidene til hotel-oreanda.com, men nå burde det også være mulig fra de vanlige vestlige bookingmotorene.
Har ellers brukt select-a-room.com med hell der hvor vestlige bookingmotorer ikke når frem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg tok et par hotellsøk på Norwegian.no og airbaltic.com, og det kom da opp noe, selv om prisene var tildels stive, men jeg har forstådt det slik at Yalta er blandt de dyreste reisemålene på krim.
Jeg var på Krim i 2005, og vi bodde på et sted som heter Mishor, ca 25 min med buss fra Yalta, og var mye rimeligere. Når det gjelder overnatting i Kiev, vil jeg på det sterkeste anbefale deg å finne noe midt i sentrum, Sommernettene i Ukraina er varme, og det er veldig koselig å spasere rundt i Kiev etter mørkets frembrudd , og da er det utrolig godt å være uavhengig av offentlig transport og taxisjåfører for å komme seg hjem. Jeg sitter forøvrig nå på Boryspil, som i dag overasket med å ha gratis internett ![]() God tur Last edited by Doll; 17-05-2011 at 13:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Takk!
Har forsøkt å booke direkte med Hotel Bristol på Yalta, men ikke noe svar foreløpig. Ved nærmere ettersyn er ikke prisene så hinsides akkurat på "mine" datoer likevel. Leilighet i Kiev er allrede bestilt, det blir denne: http://www.uaapartments.com/apt/KV141 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Er ikke han Toby Allen her på forumet en Ukraina-kjenner? Prøv en PM til ham?
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ny Ryanair-base: Kiyv KBP | dimmaua | Flyforum | 11 | 19-01-2022 20:09 |
Ringvirkner fra Ukraina | Bergern | Reiseforum | 10 | 18-03-2014 22:45 |
Ukraina - sommerferie I | AirbusTrond | TripReports | 30 | 12-07-2011 22:18 |
Romania-Ukraina | AirbusTrond | Reiseforum | 24 | 28-02-2011 12:34 |